سرویس: سیاسی
کد خبر: 33198
|
08:14 - 1397/05/13
نسخه چاپی

محسن رضایی:

پایان ماجرای ترامپ مهم است/ اقدامات او نتیجه ندهد، اندک حیثیت آمریکا بر باد می‌رود

پایان ماجرای ترامپ مهم است/ اقدامات او نتیجه ندهد، اندک حیثیت آمریکا بر باد می‌رود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اگر تحریم‌ها و تعرفه‌های آقای ترامپ به نتیجه نرسد، نه تنها اقتصاد آمریکا بلکه اندک حیثیت بین‌المللی این کشور نیز بر باد می‌رود و می‌تواند آمریکا را چندین گام به عقب بازگرداند.

به گزارشايلام بيدار،محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام- با انتشار مطلبی در فضای مجازی، اقدامات خصمانه ترامپ علیه کشورهای مختلف را مورد اشاره قرار داده و نوشته است که اگر سیاست‌های ترامپ نتیجه ندهد، انک حیثیت آمریکا بر باد می‌رود.

در یادداشت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: از قدیم گفته‌اند با یک دست نمی‌شود چند هندوانه برداشت؛ آقای ترامپ یک‌ تنه با تمام دنیا سرشاخ شده است یا بر کشورهای اروپایی، چین و کانادا تعرفه بسته و یا کشورهایی مثل روسیه و ایران و ترکیه را تحریم کرده است.

وی تصریح کرده است: رفتار او به گونه‌ای است که به همه طرف تیراندازی می‌کند و دوست و دشمن را با هم هدف قرار می‌دهد. پایان این ماجرا بسیار مهم است.

رضایی تأکید کرده است: اگر تحریم‌ها و تعرفه‌های آقای ترامپ به نتیجه نرسد، نه تنها اقتصاد آمریکا بلکه اندک حیثیت بین‌المللی این کشور نیز بر باد می‌رود و کینه زیادی در جهان نسبت به آن شکل می‌گیرد که می‌تواند آمریکا را چندین گام به عقب بازگرداند. 

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد