سرویس: اقتصادی
کد خبر: 33142
|
09:20 - 1397/05/09
نسخه چاپی

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مهلت 2 ماهه مجلس برای استعفای بازنشستگان/ آمار دقیقی از بازنشستگان در دست نیست!

مهلت 2 ماهه مجلس برای استعفای بازنشستگان/ آمار دقیقی از بازنشستگان در دست نیست!
مفتح گفت: این قانون در راستای جوانگرایی دولت و سایر بخش های کشور انجام شده است و باید کسانی که شامل این طرح می شوند هرجه زودتر استعفا دهند، این افراد اگر استعفا ندهند نهادهای نظارتی وظیفه دارند تا ظرف مدت 60 روز آنها را شناسایی و سمت هایشان عزل کنند.

به گزارشايلام بيدار،محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دولت اظهارداشت: این طرح با حمایت قریب به اتفاق نمایندگان در مجلس مواجه شد و به تصویب رسید، بر اساس این طرح کلیه افرادی که شامل این طرح می شوند باید هرچه زودتر استعفا دهند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این قانون در راستای جوانگرایی دولت و سایر بخش های کشور انجام شده است و باید کسانی که شامل این طرح می شوند هرجه زودتر استعفا دهند، این افراد اگر استعفا ندهند نهادهای نظارتی وظیفه دارند تا ظرف مدت 60 روز آنها را شناسایی و از سمت هایشان عزل کنند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تعداد افرادی که شامل این طرح می شوند اظهارداشت: شناسایی افرادی که شامل این طرح می شوند هنوز انجام نشده است و تعداد دقیقی از افرادی که باید استعفا دهند در دست نداریم، ولی بر اساس انچه که مطرح شده است باید بعد از ابلاغ این قانون افرادی که شامل این قانون می شوند استعفا دهند و اگر استعفا ندهند دستگاه های نظارتی آنها را شناسایی و از سمت هایشان برکنار کنند.

 

مفتح در پایان گفت: تنها کسانی که از این قانون مستثنی می باشند بازنشستگان بندهای الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند و ما بقی افراد باید استعفا دهند.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب