سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33115
|
07:21 - 1397/05/08
نسخه چاپی

گزارش؛

گرم ترین شهر ایران و مدیریت منفعل بحران در ایلام

گرم ترین شهر ایران و مدیریت منفعل بحران در ایلام
با وجود معرفی شهرستان دهلران به عنوان گرم ترین شهر کشور، تمام ادارت خوزستان به دلیل گرما تعطیل شدند ولی تصمیمی از سوی میریت بحران استان ایلام برای دهلران گرفته نشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، با وجود معرفی شهرستان دهلران به عنوان گرم ترین شهر کشور، تمام ادارت خوزستان به دلیل گرما تعطیل شدند ولی تصمیمی از سوی میریت بحران استان ایلام برای دهلران گرفته نشده است.

در وصف گرمای دهلران نوشتن همان زیره به کرمان بردن است، دهلرانی که شاید حتی برخی هم استانی ها هم این سرزمین برایشان نا آشنا بود حالا به برکت گرما در رسانه ملی و جهانی بارها و بارها سرخط خبرها بوده است.
دهلران گرم ترین شهر ایران
بر اساس این گزارش، "شیخ الملوکی" مدیرکل اداره هواشناسی استان دیروز(6 مرداد) در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دهلران با 52 در‌جه دما گرمترین شهر ایران است.
 
دهلران گرم شد خوزستان تعطیل شد
 
وی افزود: ادامه گرما تا آخر هفته در ایلام وجود دارد و تغییرات جوی محسوسی شاهد نخواهیم بود.
مدیرکل اداره هواشناسی ایلام تصریح نمود: با توجه به تشکیل کانون ریزگردها در عراق و وزش باد، ورود تودههای گرد و غبار به شهرستانهای جنوبی ایلام متصور است.
دهلران گرم شد خوزستان تعطیل شد
این درحالی است که مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی صبح امروز در گفت و گو با رسانه ها بیان نمود: شوش، دهلران و شوشتر گرم ترین شهرهای کشور شدند.
 
دهلران گرم شد خوزستان تعطیل شد
 
با تصمیم مدیریت بحران استان خوزستان تمام ادارات این استان به دلیل گرما تعطیل شدند، اما در استان ایلام حتی در این خصوص دورهمی هم انجام نداده اند.
 
 
دهلران گرم شد خوزستان تعطیل شد
 
مدیریت بحران استان ایلام چند سالی است که با تفکرات لاکپشتی یا اطلاعات جوی را دیر دریافت می کنند و یا هفته ها طول می کشد تا متوجه شوند دمای بالای 50 درجه چه معنایی دارد.
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب