سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33098
|
07:55 - 1397/05/07
نسخه چاپی

گزارش؛

خدمت رسانی گروه های جهادی درفصل تابستان/ وقتی گرما مانع خدمت به محرومان نمی شود + تصاویر

خدمت رسانی گروه های جهادی درفصل تابستان/ وقتی گرما مانع خدمت به محرومان نمی شود + تصاویر
گروههای جهادی درفصل تابستان با وجود گرمای هوا این بار به کمک مردم شتافته تا این بار به صنعت کشاورزی کمک کنند.

به گزارشايلام بيداربه نقل از دیار زاگرس ، گروههای جهادی درگرما وسرما به جنگ با محرومیت رفته واین روزها جلوه های زیبای خدمت به محرومین به چشم دیده می شود.

عرصه کار این گروهها فقط خدمت رسانی به مردم است وهرکجا که لازم باشد وارد میدان خواهد شدومشکلی از مشکلات مناطق محروم جامعه را با دستان پرتوان خود حل می کنند.

دراقدامی خداپسندانه این بار گروههای جهادی شهرستان چرداول به کمک کشاورزان رفته تا بلکه با کمک به این صنعت واصلاح الگوی مصرف به رونق کشاورزی کمک کند.

 

پاکسازی و آب رسانی به درختان قبرستان روستای هلسم

درختان  محوطه قبرستان روستای هلسم توسط گروه جهادی شهید کلاهدوز پاکسازی وآب رسانی گردید که این اقدام خداپسندانه جان تازه ای به این  درختان بخشید

یکی از اهالی روستای هلسم به خبرنگار ما گفت:رسیدگی به درختان روستای هلسم امری بود که این روزها مغفول مانده است وبا این اقدام باعث شد تا همه باردیگربه فکر حفظ درختان باشند.

 

 

برداشت محصولات کشاورزی

فصل تابستان، فصل برداشت محصولات کشاورزی است واز این کشاورزان درکنار دستگاهها به نیروی انسانی برای برداشت برخی محصولات نیاز دارند

کدیوریان از اعضای گروه جهای حوزه شهید عباسی بیجنوند به خبرنگار ما گفت:به سبب محروم بودن مناطق مختلف شهرستان به ویژه بخش زاگرس وهمچنین تنوع کاشت محصولات گاهی برخی از خانوارها برای برداشت محصولات به نیروی انسانی نیاز دارند.

وی افزود:این یکی از اقدامات گروههای جهادی می باشد که درهرکجا برحسب زمان وموقعیت به کمک محرومان بدون هیچ چشم داشتی می شتابند.

 

 

کاشت محصولات کشاورزی

امسال به سبب ضرورت صرفه جویی در مصرف، آب کاشت اصولی محصولات امری مهم تلقی می شود امری که این بار گروههای جهادی را به روستای طاق گاورین از توابع بخش زاگرس برده تا با کاشت اصولی برنج در مصرف این محصول کشاورزی صرفه جویی کنند.

درپایان باید گفت درهرکجا که لازم باشد مانند گروههای جهادی درگرما وسرما باید به جنگ محرومیت رفت تا ریشه آن در تمام سطح کشور خشکانده شود.

 

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد