سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33094
|
07:37 - 1397/05/07
نسخه چاپی

در تیرماه امسال رخ داد؛

ضبط ۳۲ جلد گواهینامه رانندگی به دلیل مصرف مواد مخدر در ایلام

ضبط ۳۲ جلد گواهینامه رانندگی به دلیل مصرف مواد مخدر در ایلام
رئیس پلیس راه استان ایلام از ضبط ۳۲ جلد گواهینامه رانندگی به دلیل مصرف مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "رضا همتی زاده"، رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: طرح کنترل سلامت رانندگان از برنامه های مهم پلیس راه استان در طرح تابستانی سال جاری است.

وی با بیان اینکه این طرح در اجرای بند ب ماده ۱۰ قانون راهنمایی و رانندگی و با هدف پیشگیری از تصادفات دلخراش رانندگی است، گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: برابر بند ب ماده ۱۰ قانون راهنمایی و رانندگی در صورت اثبات اعتیاد رانندگان به الکل و مواد مخدر علاوه بر جلوگیری از رانندگی فرد متخلف و اعمال قانون به مبلغ چهار میلیون ریال گواهینامه راننده نیز به مدت ۶ ماه ضبط و راننده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی می شود.

سرهنگ همتی زاده در پایان افزود: با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در طرح تابستانی سال جاری رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در محورهای برون شهری رانندگی نمایند تا انشاءالله شاهد تصادفات رانندگی در سطح محورهای استان نباشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد