سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33093
|
07:30 - 1397/05/07
نسخه چاپی

رئیس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد؛

سرمایه گذاری و رونق اشتغال با توسعه مناطق مرزی ایلام

سرمایه گذاری و رونق اشتغال با توسعه مناطق مرزی ایلام
رئیس بازرگانی اتاق ایران بر لزوم اصلاح رویه ها و شیوه های نادرست اقتصادی از سوی دولت تاکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، "غلامحسین شافعی"، رئیس اتاق بازرگانی ایران درجریان سفر به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در طول سال های گذشته نگاه به استان های مختلف به صورت متوازن نبوده و همین مسئله باعث شده روند رشد استان ها متناسب با ظرفیت های هر منطقه نباشد.

وی افزود: ظرفیت های مرزی در استان ها باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد چراکه با شناسایی استعدادهای هر استان می توان متناسب با آن سرمایه گذاری و رونق اشتغال ایجاد کرد.

رئیس اتاق ایران گفت: با توجه به هجمه اقتصادی که از سوی دشمنان کشورمان را فرا گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و هماهنگی دستگاه های اجرایی و مردم برای برون رفت از این شرایط هستیم.

شافعی ادامه داد: در کنار مشکلات تحریم ها ولی مشکلات داخلی و رویه های نادرست اقتصادی نیز گریبانگیر فعالان اقتصادی و تولید کنندگان شده و در صورتیکه دولت این مشکلات را با تغییر در راهبردها اصلاح کند بخش قابل توجهی از مشکلات تحریم ها برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعضای اتاق ایران نیز در این مسیر توجه به توازن منطقه به ویژه در استان هایی همچون ایلام را در اولویت قرار داده است.

رئیس اتاق ایران نقش ائمه جمعه و جماعات به عنوان گروه های مرجع را در رفع مشکلات اقتصادی حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: سخنان این عزیزان در بسیاری از اوقات بسیار بهتر از بخشنامه های اداری عمل کرده چراکه مردم به انان اعتماد دارند.

گفتنی است رئیس اتاق ایران به همراه جمعی از اعضای این تشکل به منظور کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق بازرگانی به ایلام سفر کرده است.

 

انتهای \یام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب