سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33068
|
07:57 - 1397/05/04
نسخه چاپی

نماینده عالی دولت در استان خبر داد؛

اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه میادین نفتی ایلام

اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه میادین نفتی ایلام
استاندار ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام دشتکی با اعلام این خبر گفت: همچنین 450 میلیارد ریال برای اجرای تونل کبیرکوه و 15 میلیارد جهت تونل قلاجه و 36 میلیارد ریال نیز برای توسعه راه های مرزی مهران اختصاص یافته است.

وی افزود: تلاش های بسیار خوبی در زمینه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال انجام شده و سرمایه گذاران بزرگ در استان حضور خواهند یافت. 
استاندار ایلام از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان خواست تا در وزارتخانه ها پیگیر و مطالبه گر ظاهر و سعی کنند برای طرح هایی که اعتبار ملی دارند، تخصیص بیشتری بگیرند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: توزیع اعتبارات بر اساس میزان پیگیری مدیران صورت می گیرد به همین خاطر مدیرانی که در سطح وزارتخانه نتوانند موفقیتی در جذب اعتبارات داشته باشند، کمتر از اعتبارات استانی بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: مدیران در خصوص معرفی پروژه های سال 98 از هم اکنون با دستگاههای ملی و وزارتخانه ها پیگیری کنند و به دنبال جذب اعتبارات در سطوح ملی باشند.
استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در بحث مبادله موافقت نامه ها با توجه به ابلاغ اعتبارات گفت: سازمان برنامه و بودجه استان در این خصوص پیگیری لازم را صورت داده و در خصوص اقدام دستگاهها گزارش لازم را به استاندار ارسال کند.
سلیمانی دشتکی در خصوص تسهیلات بخش کشاورزی نیز یادآور شد: در مناطق زلزله زده تسهیلاتی که برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده به مدت 2 سال برای بازپرداخت فرصت خواهند داشت.
وی یکی از مصوبات خوب برای استان را گازدار کردن 44 هزار خانوار طی 2 سال اعلام کرد و در کنار آن بر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: اکنون با توجه به اعتبارات دولتی به شدت نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور برای رونق تولید و ایجاد اشتغال هستیم.
سلیمانی دشتکی افزود: در امور اقتصادی بنای کار دفاع از مردم، نظام و دولت است و در بحث سرمایه گذاری هر کسی اهل کار باشد و اهلیت آن مشخص شود از او دفاع می کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد