سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32964
|
11:47 - 1397/04/26
نسخه چاپی

باهدف خدمت رسانی به مناطق محروم؛

پروژه آب رسانی به مزارع روستای کمول اجر می شود

پروژه آب رسانی به مزارع روستای کمول اجر می شود
باهدف خدمت رسانی به مناطق محروم پروژه آب رسانی به به مزارع روستای کمول اجر خواهد شد

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، خدمت رسانی به مناطق محروم ورفع محرومیت از جمله مواردی که امروزه نیاز جامعه می باشد وباید براساس محرومیت هرمنطقه به رفع محرومیت منطقه پرداخت وزمینه شکوفایی استعدادهای هرمنطقه را فراهم کرد.

در سال های اخیر خیرین وگروههای جهای با همت برخی از نهادها وسپاه پاسداران آستین همت بالا زده وبه مبارزه با آسیب های زمانه که محرومیت یکی از آن هاست پرداخته تاشاید این غبار از چهره ی مناطق مختلف این کشور برداشته شود.

شهرستان چرداول در استان ایلام از جمله شهرستان های استان می باشد که دارای مناطق محروم فراوانی می باشد که روستای کمول در بخش زاگرس از چمله آن ها می باشد.

محرومیت دراین روستا واژه غریبی نیست ودر سال های اخیر بی آبی گریبانگیرزمین های کشاورزی این روستا گردیده است که با ایجاد پروژه های مناسب ویا صرفه می توان آّب وآبادانی را به زمین های این منطقه آورد.

به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه چرداول پروژه آب رسانی به مزارع روستای کمول با اعتبار تقریبی 200 میلیون ریال آغاز گردیده تا باردیگر آبادنی را به این روستا بازگرداند.

این پروژه جهت صرفه جویی در مصرف آب از آبیاری قطره بارانی از رودخانه سیمره توسط پمپاژ به زمین های کشاورزی روستا استفاده خواهد کرد.

این امرخداپسندانه هم گام موثری در صرفه جویی در مصرف آب محسوب می شود وبه رونق روستا وایجاد اشتغال کمک خواهد کردکه امیدواریم همه دستگاههای اجرایی با استفاده صحیح وموثر از آب بتوانند آبادانی را به منطقه بازگردانند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب