سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32921
|
06:55 - 1397/04/23
نسخه چاپی

با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام؛

آیین تودیع و معارفه امام جمعه سیروان برگزار شد+ تصاویر

آیین تودیع و معارفه امام جمعه سیروان برگزار شد+ تصاویر
با حضور نماینده ولی فقیه در ایلام، جمعی از ائمه جمعه و مسئولین استانی و شهرستانی مراسم معارفه امام جمعه سیروان برگزارشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیروان نوین، در مراسمی با حضور آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه ایوان، چرداول و چوار، فرماندار و مسئولین شهرستان سیروان در بدو ورود پس از استقبال مردم و مسئولین با حضور در گلزار شهدای سیروان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه سیروان در سالن جلسات فرمانداری حضور پیدا کردند.

آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین معارفه امام جمعه جدید سیروان گفت: شهرستان سیروان یکی از شهرستان های مهم و راهبردی استان ایلام در بخش کشاورزی و دامداری است.

وی بیان کرد:مردم ولایتمدار سیروان، در همه زمان ها مراتب تعهد و پایبندی خود را به امام(ره)، آرمانهای شهیدان و ولایت فقیه نشان داده اند.

لطفی با اشاره به اینکه سیروان قطب مهم کشاورزی، دامداری و باغداری استان ایلام است، افزود: مردم پر تلاش شهرستان از نعمات خدادای همچون آب روان، به نحو شایسته استفاده می کنند و با پشتکار و همت بدون وقفه تلاش می کنند و باعث به وجود آمدن نشاط در این منطقه شده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق محروم عنایات ویژه ای داشته است، از احداث جاده و بهداشت و درمان گرفته تا سازندگی در ابعاد مختلف، و در همه  بخش ها نظام و حاکمیت از مردم غافل نبوده و متقابلا مردم هم قدردان این نظام بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمنان به واسطه اعتماد متقابل بین نظام و ملت، هر گز نتوانسته اند به این انقلاب ضربه بزنند و در آینده هم هرگز نخواهند توانست کوچکرترین ضربه ای به این انقلاب وارد نمایند.

وی افزود: ملت ایران، ملتی بیدار است که با پیروی از امام راحل(ره) و اوامر مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب و ولایتمداری حرکت می کند.

آیت الله لطفی اظهار کرد: دشمنان برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلام، اقتصاد ما را هدف قرار داده اند و ما هم اکنون در شرایط اقتصادی قرار گرفته ایم و باید با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی زیر پرچم ولایت از این بحران عبور کنیم.

وی همچنین جایگاه امام جمعه را بسیار مهم دانست و افزد: نماز جمعه پایگاه مهم فرهنگی برای مردم و پشتوانه ای برای مسئولین است و می تواند باعث نشاط برای مردم شود.

در ابتدای این جلسه هم بهمن جلیلیان فرماندار سیروان ضمن خیر مقدم به حضار، با تقدیر از تعامل بسیار خوب امام جمعه سابق شهرستان با ادارات شهرستان، از دلسوزی ها و راهنمایی های حجت الاسلام موسوی تشکر کرد و همچنین برای امام جمعه جدید شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این آیین حجت الاسلام محمد حسن فریادی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان سیروان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی امام جمعه سابق قدردانی شد.

 

 
انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب