سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32892
|
08:44 - 1397/04/19
نسخه چاپی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان:

طرح "هر مسجد یک خبرنگار" در ایلام برگزار می شود

طرح "هر مسجد یک خبرنگار" در ایلام برگزار می شود
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری طرح هر مسجد یک خبرنگار در سطح کانون‌های مساجد این استان برای اولین بار خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "علی چراغی پور"، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تشریح این خبر گفت: طرح هر مسجد یک خبرنگار در اجلاس سراسری مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اصفهان با تأکید حجت‌الاسلام دکتر ارزانی، دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مورد تصویب قرارگرفته است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: در مقدمه اجرای این طرح در استان ایلام، 19 کانون فرهنگی و هنری به مناسبت 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد، در سطح شهرستان ایلام شناسایی‌شده و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی خبر انجام خواهد شد.

چراغی پور، تصریح کرد: مقررشده است که یک دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی برای خبرنگاران افتخاری کانون‌های مساجد استان برگزارشده و از این ظرفیت در راستای پوشش خبری فعالیت‌های کانون‌های مساجد استفاده شود.

وی، بابیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه مختلف در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان وجود دارد که باید معرفی و شناسانده شود، گفت: خبرگزاری شبستان نقش بسیار مهمی در راستای تبیین برنامه‌ها و معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اطلاع‌رسانی در این حوزه بر عهده دارد.

مسئول دفتر خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: توجه به آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ کار و تلاش، کارآفرینی، اقتصادی مقاومتی، معرفی هر چه بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ازجمله محورهای کار دفتر خبرگزاری شبستان در سال جاری خواهد بود.

چراغی پور خاطرنشان کرد: طرح هر مسجد یک خبرنگار می‌تواند ظرفیت‌ها و کارکردهای مختلف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور برساند.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب