سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32838
|
08:29 - 1397/04/14
نسخه چاپی

رئیس اداره تعاون روستایی دهلران خبر داد؛

واگذاری یک هزار هکتار اراضی دهلران به دانش آموختگان کشاورزی

واگذاری یک هزار هکتار اراضی دهلران به دانش آموختگان کشاورزی
رئیس اداره تعاون روستایی دهلران گفت: بیش از یک هزار هکتار از اراضی زراعی این شهرستان در قالب شرکت تعاونی به دانش آموختگان بخش کشاورزی واگذار شد.

به گزارشايلام بيدار،"سیف الله عباسی" رئیس اداره تعاون روستایی دهلران گفت: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سهامی زراعی دانش آموختگان کشاورزی دهلران با حضور معاون نظام بهره برداری شرکت های سهامی زراعی کشور این اراضی به آنها واگذار شد.

وی افزود: یک هزار و 83 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان به 166 نفر از تحصیل کردگان بومی منطقه به صورت سهام واگذار شده است.
 
رئیس اداره تعاون روستایی دهلران یادآور شد: در این مجمع هیات مدیره و بارزرسان شرکت انتخاب و شرکت به صورت قانونی در قالب سهامی زراعی فعالیت خواهد کرد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه همه سهامداران شرکت، دانش آموخته رشته های کشاورزی و مرتبط با این حوزه هستند، انتظار می رود این شرکت یکی از موفق ترین شرکت های سهامی زراعی کشور باشد.
 
عباسی از همه سازمان ها و افرادی که در فرآیند واگذاری این زمین ها به دانش آموختگان بومی بیکار رشته های کشاورزی شهرستان دهلران نقش داشته اند برای موفقیت اجرای این پروژه همکاری های خود را ارتقا دهند.
 
شهرستان دهلران با تولید سالانه 100 هزار تن گندم و تولید نیمی از محصولات کشاورزی بعنوان قطب کشاورزی استان ایلام مطرح است.
 
نسیم دهلران
 
انتهای پیام/الف
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد