سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32816
|
08:25 - 1397/04/13
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه استان ایلام:

ماموریت پلیس برای شناسایی نقاط حادثه خیز/ با رانندگان حادثه ساز برخورد می شود

ماموریت پلیس برای شناسایی نقاط حادثه خیز/ با رانندگان حادثه ساز برخورد می شود
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با رانندگانی که در جاده ها مرتکب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و یا دو تخلف همزمان شوند بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

به گزارشايلام بيدار،رضا همتی زاده"، رییس پلیس راه استان ایلام گفت: حضور مشترک در محورهای مواصلاتی استان در کنار پلیس در راستای خدمت رسانی به رانندگان عزیز و پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی به صورت محسوس و نامحسوس در جاده ها بیشتر می شود.

وی اظهار کرد: گشت های مشترک پلیس راه استان با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ماموریت دارند تا در راستای پیشگیری از تصادفات در زمینه شناسایی نقاط حادثه خیز اقدام و نسبت به آشکارسازی و رفع نقاط پرتصادف اقدام کنند.

همتی زاده افزود:: ماموران پلیس با بهره گیری از امکانات و تجهیزات در اختیار ، رفتارهای ترافیکی کاربران جاده ای را تحت پوشش قرار داده و با رانندگانی که در جاده ها مرتکب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و یا دو تخلف همزمان شوند و نا امنی ایجاد کنند بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد : رانندگان عزیز با عجله و شتاب بی مورد و خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی زیاد زندگی خود را به کام مرگ هدایت نکنید.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب