سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32797
|
08:26 - 1397/04/12
نسخه چاپی

ویژه اهالی رسانه و مطبوعات؛

جشنواره ملی حجاب و عفاف برگزار می شود

جشنواره ملی حجاب و عفاف برگزار می شود
بر اساس فراخوان جشنواره کشوری عفاف وحجاب بانوان فعال در رسانه های جمعی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارشايلام بيدار، "غلام رضا علی محمدی"، رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام با اشاره به سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب گفت: بر اساس فراخوان جشنواره کشوری عفاف وحجاب بانوان فعال در رسانه های جمعی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد گرامی داشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتاربی رحمانه 2هزارنفراز مردم بی گناه توسط ماموران رضاشاه پهلوی و مبارزه مردم آن زمان برای حفظ حجاب است.
علی محمدی افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را در محورهای نقش حجاب وعفاف در گاهش آسیب های اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان ایرانی در عصر حاضر، حجاب وعفاف از منظر قران روایات و ادیان مختلف، حجاب از منظر روانشناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه وتاثیر آن برانتخاب پوشش زنان تولید کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام یادآور شد: ارتباط پوشش زنان با سلامت جامعه وسلامت فرزندان و ارامش فرد، اثرات بد پوششی برسلامت روانی شهروندان، فلسفه حقیقی پوشش وحجاب از دیگر محورهای این جشنواره است.
وی ادامه داد: آثار ارائه شده باید در قالب عکس، گزارش ومقاله باشد و همچنین آثار تحویلی به دبیرخانه الزاما در تیرماه سال جاری در یکی از رسانه‌های استان منتشر یا باز نشرشود.
علی محمدی تصریح کرد: اثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی به سازمان بسیج رسانه کشور ارجاع داده می شود و به اثار برتر جوایز نقدی اهدا می شود.
وی با بیان اینکه جامعه حریم خصوصی افراد نیست، اظهار کرد: بد پوششی و بدحجابی افراد موجب سلب امنیت روانی و آرامش شهروندان و حتی خانواده ها می شود و ترویج حجاب و عفاف می تواند یک محرک برای سلامت جامعه باشد.


انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب