سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32779
|
08:44 - 1397/04/11
نسخه چاپی

استاندار ایلام اعلام کرد؛

پرداخت وام‌‌ کم بهره اشتغالزایی در مناطق مرزی ایلام

پرداخت وام‌‌ کم بهره اشتغالزایی در مناطق مرزی ایلام
استاندار ایلام گفت: وام‌های با سود ۴ درصد برای ایجاد اشتغالزایی در مناطق مرزی ایلام پرداخت می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام اظهار داشت: وام‌های با سود 4 درصد برای ایجاد اشتغالزایی در مناطق مرزی ایلام پرداخت می‌شود.

استاندار ایلام گفت: اشتغالزایی اولویت اول استان ایلام برای جوانان است و پرداخت تسهیلات با سود کم برای اشتغالزایی و تولید در استان پرداخت می‌شود.

وی گفت:  تولید و حمایت از کالای ایرانی با حضور جوانان در عرصه کار و تولید ممکن است و دولت با پرداخت وام‌های ارزان زیر ساخت تولید و اشتغال را فراهم کرده است.

قاسم سلیمانی دشتکی به وام خود اشتغالی برای روستائیان اشاره کرد و گفت: در مناطق روستایی استان وام با سود 6 درصد پرداخت می‌شود.

وی گفت: تا کنون 250 میلیارد تومان به استان ایلام در قالب وام خوداشتغالی روستایی به استان ایلام اختصاص داده شده است که که در نوبت اول 108 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است و که از این مقدار 90 میلیارد تومان واریز شده است.

استاندار ایلام به  حوزه اشتغال فراگیر اشاره و بیان کرد: سهم استان ایلام 112/8 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 50/4 میلیارد تومان ابلاغ شده است.
وی از جوانان بیکار خواست و گفت: با توجه به اولویت دولت و استان برای ایجاد اشتغال جوانان، جوانان استان از این فرصت استفاده و برای ایجاد اشتغال خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد