سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32776
|
08:18 - 1397/04/11
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری خبر داد؛

دستگیری 20 قاتل فراری در ایلام

دستگیری 20 قاتل فراری در ایلام
رئیس دادگستری استان ایلام گفت: یکی از توفیقات نیروی انتظامی در استان طی سال های اخیر دستگیری 20 قاتل فراری بوده که برخی از آنها 16 سال متواری بوده اند.

به گزارشايلام بيدار، "محمد رزم"، رئیس دادگستری استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام به خدمات ناجای اشاره و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی استان ایلام منشأ خدمات ارزشمندی بوده است و مردم از این نیرو در راه تحقق امنیت پایدار ، راضی هستند.

وی افزود: از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی استان ایلام دستگیری 20 نفر از قاتلان فراری بود که بعضی از آنها از 16 سال پیش فراری بودند.
رئیس دادگستری استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی استان ایلام در سایر بخش‌ها همانند مقابله و مستمر با توزیع مواد مخدر ، قاچاق کالا و ارز، ارتقاء امنیت اجتماعی و... نیز موفق عمل کرده است، گفت: نیروی انتظامی برای نهادینه کردن امنیت در جامعه نیازمند همکاری و مشارکت آحاد مردم است.
رزم یادآور شد: خدمات نیروی انتظامی امروز یک عبادت است و مردم نیز قدردان این خدمت در جامعه هستند، مهمترین خواسته جامعه، امنیت است که تحقق آن ، موجب جلب رضایت خداوند و مردم می شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر اظهار داشت: این حادثه، یک واقعه ملی و متعلق به همه مردم است.
رئیس دادگستری استان ایلام با بیان اینکه شهادت آیت ‌الله بهشتی ناشی از عناد و کینه و تفکرات علیل منافقان صورت گرفت، یادآور شد: شهادت اوج ایثار و خودگذشتگی یک انسان است و امیدواریم ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم.
رزم تاکید کرد: منافقان کوردل فکر می‌کردند اگر حزب جمهوری اسلامی را تخریب و مهره های اصلی نظام را ترور کنند کار انقلاب به پایان خواهد رسید اما غافل از اینکه این انقلاب یک انقلاب مردمی است و خود مردم نیز از آن حمایت و حراست می کنند.
وی با بیان اینکه بهشتی شهید راه عدالت بود، افزود: خون شهداء در رگ های انقلاب در جریان است و درخت تنومند انقلاب را آبیاری می کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد