سرویس: ورزشی
کد خبر: 32765
|
12:00 - 1397/04/10
نسخه چاپی

جام جهانی 2018 روسیه؛

توهین و انتقاد شدید خبرنگار پرتغالی به کی روش/رفتار سرمربی ایران پاک و فوتبالی نبود!

توهین و انتقاد شدید خبرنگار پرتغالی به کی روش/رفتار سرمربی ایران پاک و فوتبالی نبود!
یک خبرنگار پرتغالی به شدت از رفتار سرمربی تیم ملی ایران در جریان بازی با پرتغال انتقاد و به او توهین کرد.

به گزارشايلام بيدار،ژوزه مانوئل دیگو، خبرنگار روزنامه «JN» پرتغال امروز گزارشی را از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان و رفتار او در حین بازی با پرتغال پرداخت و این اقدام او را دور از ورزش و بازی پاک توصیف کرد.

این روزنامه نگار نوشت: این تصویری است که منتشر شد. کارلوس کی روش قبل از اینکه ژائو موتینیو وارد زمین بازی شود، او را تعقیب کرد. اما این لحظه متفاوتی بود. در این تصویری که ثبت شد یکی از طرفین فقط پرتغالی بود! و دیگری سرباز .... است که می خواهد از حالتی استفاده کند که که مالک آن شرایط نیست.


این خبرنگار پرتغالی در ادامه توهین های خود به سرمربی تیم ملی ایران نوشت: این لحظه که مسئولی خارجی به یک سرباز پرتغالی نزدیک می شود، فقط عکسی از نیاز موقت یا دیوانگی لحظه ای یا از دست دادن کنترل لحظه  ای نبوده است. وقتی کی روش موتینیو را بغل می کند. اینجا جمله ای تا ابد ماندگار حک می شود. در این لحظه مربی تلاش می کند تا در روحیات بازیکن ما تحت تاثیر بگذارد و این امر فوتبالی نیست. بدون شک جام جهانی رقابتی مهم و خودنمایی جهانی برای هر دو کشور و بازیکنانش است اما باید در این مسابقات فوتبال پاک و حرفه ای جایگاه بالاتری دارد.

این روزنامه نگار پرتغالی به رفتار کی روش خرده گرفت و نوشت: اگر سرمربی ایران یک ایرانی یا غیر از پرتغالی بود دیگر اینجا جای بحث درباره رفتارش نبود. برخی از پرتغالی ها با چنین رفتارهایی به دنبال شهرت هستند اما کی روش این چنین نیست. او مردی عادی و معمولی نیست چون او یک پرتغالی شناخته شده در جهان است و او مربی تیم های ملی مختلفی بوده است و پرتغال اصل سرنوشتش را مشخص کرده و محرک اصلی موفقیت او بوده است. او به مرتبه ای رسیده است که به او مدال افتخار ملی پرتغال را دادند. کی روش بسیار به پرتغال مدیون است و در نتیجه نباید این رفتار از او سر بزند.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد