سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32753
|
13:00 - 1397/04/09
نسخه چاپی

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام:

جشنواره آزادسازی مهران در آیینه رسانه برپا می‌شود

جشنواره آزادسازی مهران در آیینه رسانه برپا می‌شود
رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: جشنواره آزادسازی مهران در آیینه رسانه در ایلام برپا می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "پژمان مهدوی"، رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشنواره آزادسازی مهران در آیینه رسانه در ایلام برپا می‌شود.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: این جشنواره با همت و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام و شورای بسیج رسانه استان ایلام برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف شناخت بیشتر مهران قهرمان و باز معرفی مهران در رسانه‌های مختلف و گرامی‌داشت آزادسازی آن در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه و عکس و با موضوع آزادسازی مهران برگزار خواهد شد و هر خبرنگار و رسانه می‌تواند در یک بخش از این جشنواره شرکت داشته باشد.

مهدوی تصریح کرد: بازه زمانه ارسال آثار منتشره در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و منطقه‌ای و سراسری از ابتدای سال 1397 لغایت پایان تیرماه امسال خواهد بود.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: علاقمندان شرکت در این جشنواره باید آثار خود را حداکثر تا پایان تیرماه امسال به دبیرخانه این جشنواره واقع در ایلام - بلوار سیدالشهدا - طبقه سوم درمانگاه بقیه‌الله - بسیج رسانه استان ایلام تحویل دهند.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره به زودی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب