سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32738
|
15:17 - 1397/04/07
نسخه چاپی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:

تیرماه یادآور خاطرات رشادت‌های ملت است/ دشمنی استکبار با شکل‌گیری نظام آغاز شد

تیرماه یادآور خاطرات رشادت‌های ملت است/ دشمنی استکبار با شکل‌گیری نظام آغاز شد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: تیرماه برای مردم کشورمان یادآور خاطرات رشادت‌های ملت و دشمنی‌های استکبار جهانی است.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "علی شیرازی"، نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس، در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در مسجد جامع شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، اظهار کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی و افشاگری در خصوص جنایات استکبار جهانی از 6 تا 12 تیرماه هرسال از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است.

وی، افزود:6 تیرماه ترور مقام معظم رهبری، 7 تیرماه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 نفر از یاران و مسئولان کشوری، بمباران شیمایی سردشت و شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنان، شهادت 290 نفر از مسافران هواپیمایی ایرانی توسط موشک ناو آمریکایی ازجمله جنایت‌های رژیم آمریکا و نظام سلطه بر ملت ایران است.

شیرازی، بابیان اینکه صدها نمونه و ده‌ها کتاب از جنایات رژیم آمریکا علیه ملت ایران می‌توان برشمرد، گفت: آمریکایی‌ها از زمان پیروی انقلاب اسلامی تاکنون یک روز نبوده که علیه ملت ایران دشمنی خود را ابراز نکنند و توطئه‌ها و برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای ضربه زدن به‌نظام اسلامی نداشته باشند.

وی، بابیان اینکه علت این جنایات این است که دشمن تلاش داشت ملت ایران را زیر سلطه بگیرند و سرمایه و نفت کشور را به‌به نفع خود استفاده کند و ملت ایران را مستعمره خود قرار دهند، افزود: ملت ایران مانع سلطه گری آمریکا شد، نظام سلطه هر چه در توان داشت علیه انقلاب و اسلامی به کار گرفتند که انقلاب اسلامی را دگرگون کرده و براندازی کنند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی با تأکید بر اینکه اما خداوند متعال اراده کرد با اتکا به خدا و وصل شدن دل ملت به خدا این انقلاب بماند و تداوم یابد، ابراز کرد: حادثه هفتم تیرماه موجب وحدت و انسجام و وصل شدن محکم‌تر دل ملت ایران به خداوند متعال شد و به‌جای اینکه تضعیف و تشکیک ایجاد کند، ملت ایران بصیرتر و قوی‌تری و روشن‌تر، پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند.

 

وی، با اشاره به اهداف متعالی شهید بهشتی، اظهار کرد: شهید بهشتی به دنبال این بود که اگر می‌خواهیم کشور به سمت یک حکومت و نظام دینی حرکت کند باید کسانی تربیت شوند که بتوانند امور کشوری را به دست‌گیرند به دنبال تربیت مدیرانی بود که بتوانند در رأس حکومت قرار گیرند.

شیرازی، بیان کرد: ملت ایران، ملتی باایمان قوی است که این نگاه را از افرادی مانند امام راحل، شهید مطهری، بهشتی و مقام معظم رهبری داریم و دشمن تلاش کرد که این افراد را ترور کند، اگر می‌خواهیم افراد را بشناسیم باید این موضوع را در نظر بگیریم که نگاه دشمنان به آنان چگونه است، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نسبت به شهید بهشتی کینه داشتند ایشان را ترور کردند.

وی، ابراز کرد: از روزی که انقلاب و نظام اسلامی شکل‌گرفته، دشمنی نظام سلطه با ملت ایران و مسئولان نظام آغاز شد که شدیدترین دشمنی‌ها را به ملت و مسئولان نظام اسلامی روا داشتند، اما نظام اسلامی روی پای خود ایستاد و هر چه جلوتر رفتیم این نظام قوی‌تری شد و ثابت شد که ملت ایران همواره پای‌کار است و پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است و در مقابل تحریم می‌ایستد.

حجت‌الاسلام علی شیرازی، با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی در دنیا بااقتدار و عزت است، گفت: مطمئن باشید که از این مباحثی که امروز در کشور وجود دارد، از این گردنه نیز به‌سلامت عبور خواهیم کرد و آینده همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند از آن ملت ایران است و بهتر خواهد شد.

وی، بابیان اینکه به وعده‌های الهی ایمان‌داریم و ملت ایران بصیر و صبور است و آینده هم بهتر از امروز است، خاطرنشان کرد: امروز نگاه ملت‌های مظلوم جهان به ملت ایران است و هر چه دشمنان فشار می‌آورند ملت ایران مقاوم‌تر از گذشته پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب