سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32698
|
07:59 - 1397/04/06
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی استان در گفتگو با ایلام بیدار مطرح کرد؛

تشریح ویژه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی در ایلام

تشریح ویژه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی در ایلام
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ویژه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی را تشریح کرد.

حجت الاسلام "علی چراغی پور"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص ویژه برنامه های هفته حقوق بشر امریکایی در استان ایلام گفت: ویژه برنامه های متنوعی در این هفته در نظر گرفته شده که به صورت متناوب برگزار می شوند.

وی اظهار کرد: در اولین برنامه ها با حضور در مزار شهدای ایلام واقع در بهشت رضا بار دیگر بار آرمان های امام راحل و شهیدان تجدید عهد و میثاق خواهیم کرد.

این مسئول افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که روز گذشته کار آن آغاز شد افتتاح نمایشگاه عکس ویژه بازخوانی جنایات امریکا بوده که در نگارخانه خانه هنری استان ایلام مراسم افتتاحیه ان نیز برگزار و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

چراغی پور بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های در دستور اجرا ویژه برنامه شهدای هفتم تیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهشتی و 72 تن از یاران است که فردا ( پنجشنبه) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت و 9 و سی دقیقه در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: علاوه بر این شرایطی در نظر گرفته شده تا از ظرفیت های رسانه ای موجود در استان و فضای مجازی نسبت به تبیین و بازنشر حقوق بشر امریکایی پرداخته شود.

وی عنوان کرد: در هفته جاری و در خطبه های نماز جمعه نیز خطبای جمعه نسبت به تشریح و تبیین جنایات امریکا و بازخوانی حقوق بشر امریکایی خواهند پرداخت.

این مسئول اضافه کرد: از جمله موارد در نظر گرفته شده دیگر در این هفته اجرای نشست های بصیرتی با همین محور در میان مردم است که اجرایی خواهد شد.

چراغی پور تأکید کرد: یکی از برنامه های محوری امریکا در قبال نظام جمهوری اسلامی تحت فشار قرار دادن برای تسلیم کردن ملت ایران است تا از این طریق به اهداف خبیث خود دست پیدا کند و با تحریم های ظالمانه چهره جمهوری اسلامی را در دنیا مخدوش کند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این دشمن دیرینه 39 سال بدون وقفه در تلاش است تا به این انقلاب و مردم آسیب و یا ضربه ای وارد کند اما هر بار از دفعات گذشته شکست های سنگینی خورده اند.

وی اظهار کرد: در رأس تمام حکومت‌های دنیا بالاترین میزان نقض حقوق بشر به دست هیئت حاکمه آمریکا چه در داخل آمریکا و چه در سایر کشورهای جهان اتفاق می‌افتد. قطعا نباید اجازه داد که چنین دولت ناقض حقوق بشر در وسیع‌ترین ابعاد خودش، به دروغ ادعای حقوق بشری بکند و مانند بقیه موارد ایران اسلامی را از منظر نقض حقوق بشر مورد تحریم و تهدید قرار دهد.

این مسئول ابراز کرد: وظیفه ما امروز به چالش کشیدن مواضع، سیاست‌ها و عملکرد دولت خبیث آمریکا از منظر نقش حقوق بشر است. ما در این راستا باید با یک حالت تهاجمی، نه تدافعی عمل کنیم که به نقض حقوق بشر متهم شویم و بعد از خودمان دفاع کنیم. ما باید پیش‌دستانه عمل کنیم و ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر آمریکا را در دنیا به چالش بکشیم.

چراغی پور اشاره کرد: همچنین فجایعی قبل و بعد ۷ تیر در کشورمان رخ داده بود که بنا شد از سال ۱۳۹۵ به بعد یک بازه زمانی از ۶ تا ۱۲ تیر، به عنوان نمادین، هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: لذا این یک هفته بر این مبنا هفته «بازخوانی و افشای حقوق آمریکایی» نام گرفته است و سیاست کلی ما بازخوانی جنایات آمریکا در کشورمان، افشاگری سیاست‌ها و اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در کشورهای جهان و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی در برابر تهدیدات دشمن است که سرلوحه فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و تبیینی در این هفته است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب