سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32644
|
09:39 - 1397/04/03
نسخه چاپی

"کریستین" گردشگر آلمانی در گفتگو با ایلام بیدار:

آلمانی ها از صفات خوب ایلامیان درس بگیرند/ ایران توانایی برد پرتغال را دارد/ آرزویم سفر به کربلا است

آلمانی ها از صفات خوب ایلامیان درس بگیرند/ ایران توانایی برد پرتغال را دارد/ آرزویم سفر به کربلا است
گردشگر آلمانی گفت: استان ایلام از مردمانی بسیار مهمان نواز و خون گرم برخوردار است و ما آلمانی ها می توانیم از این صفت خوب ایلامی ها و ایرانیان به خوبی یاد بگیریم.

"کریستین"، گردشگر آلمانی در جریان سفر خود به استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام بیدارگفت: برای دیدن جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی به استان ایلام سفر کرده و همچنین در این مدت از مناطق خوبی همچون قلعه والی، کاخ فلاحتی و برخی مناطق بکر دیدنی شهر ایلام بازدید کرده ام.

وی اظهار کرد: تصمیم گرفته ام به هر استان ایران سفر کرده و زیبایی ها و جذابیت های گردشگری مربوط به هر استان را از نزدیک مشاهده کنم.

این گردشگر آلمانی افزود: یکی از مناطقی که در شهر ایلام برایم بیشتر جلب توجه کرد "تپه نورالشهداء" بود؛ مردم ایلام و به طور کل مردم ایران احترام بسیار زیادی برای شهیدانشان قائل هستند و این برایم بسیار جالب بود.

کریستین ادامه داد: استان ایلام استان زیبا و قشنگی است که از مردمانی بسیار مهمان نواز و خون گرم برخوردار هستند و ما آلمانی ها می توانیم از این صفت خوب ایلامی ها و ایرانیان به خوبی یاد بگیریم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در کشور آلمان این صفات و خصلت ها این گونه نیست و عده بسیار زیادی از آلمانی ها سردگونه هستند و این آداب و صفات ایلامیان می تواند سرلوحه آلمانی ها قرار بیگرد.

ایران قابلیت پیروزی در برابر تیم پرتغال را دارد

این گردشگر آلمانی در ادامه با اشاره به بازی ایران و اسپانیا در مرحله اول جام جهانی در روسیه نیز گفت: این فوتبال را تماشا و از بازی خوب ایرانی ها لذت بردم.

کریستین بیان کرد: بعد از این بازی خوب ایرانی ها در برابر یکی از قدرت های بزرگ فوتبال در دنیا تصمیم گرفتم از تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه حمایت و طرفداری کنم و حتی بعد از بازی، لباس تیم ملی ایران را خریداری کردم.

وی اضافه کرد: با بازی خوبی که ایران در برابر اسپانیا انجام داد اما متاسفانه نتیجه را واگذار کرد اما مطمئن هستم ایران این قابلیت و توانایی را دارد که در برابر تیم پرتغال به پیروزی دست یابد و از گروه خود نیز صعود کند.

این گردشگر آلمانی عنوان کرد: امیدوارم تا موقعی که در ایران هستم ایران در برابر پرتغال به پیروزی برسد تا همراه ایرانیان در داخل کشور جشن بگیریم.

آرزویم سفر به کربلا است

کریستین در ادامه نیز گفت: بعد از حضور در حرم پاک امام رضا (ع) به دین اسلام پیوستم و برای این دین احترام بسیار بسیار زیادی هم قائل هستم.

وی اظهار کرد: یکی از آرزوهای من بعد از تشرف به ساحت مقدس امام رضا (ع)، سفر به کربلا و زیارت مرقد پاک و نورانی امام حسین (ع) است که امیدوارم از مرز مهران در استان ایلامیان مهمان نواز، این سفر انجام شود.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد