سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32545
|
12:40 - 1397/03/27
نسخه چاپی

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

اختصاص بیش از 112 میلیارد برای احداث 952 واحد مسکونی مددجویان

اختصاص بیش از 112 میلیارد برای احداث 952 واحد مسکونی مددجویان
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از تخصیص بیش از 112 میلیارد ریال جهت ساخت تعداد ۹۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان ایلامی طی سال جاری خبرداد.

به گزارشايلام بيدار،ضیاء رضایی"، مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: یکی از مهمترین فعالیت های کمیته امداد استان ایلام فعالیت در زمینه بهسازی و ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان است.

وی اظهار کرد : در سال جاری قرار است ۹۵۲ واحد مسکونی در مناطق مختلف استان برای مددجویان ایلامی ساخته شود.

رضایی با اشاره به اینکه ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است، افزود: سال گذشته یک هزار و ۳۱۳ واحد مسکونی در مناطق مختلف استان برای مددجویان ساخته شده است.

وی بابیان اینکه بیش از ۶۹ میلیارد ریال اعتبار در این ارتباط هزینه شده است عنوان کرد:  از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۱۶۰ مورد فعالیت عمرانی و ساخت مسکن برای مددجویان شهرستان چرداول انجام‌ گرفته است که شامل ساخت ۲۸ مورد مسکن روستایی، ۱۵ مورد مسکن شهری، ۱۰۴ مورد تعمیرات مسکن مددجویی و ۱۳ مورد حمام و سرویس‌های بهداشتی بوده است.

رضایی گفت: با توجه به عمق محرومیت و پراکندگی روستاهای شهرستان چرداول خصوصاً در منطقه هلیلان، سال گذشته حدود ۱۴ درصد کل اعتبارات عمرانی امداد استان ایلام به این شهرستان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلات مسکن مربوط به نیازمندان ایلام به حداقل رسیده است گفت: تلاش ما این است که حداقل در حوزه مسکن روستایی ظرف دو سال آینده مشکل مسکن مددجویان برطرف شود.

 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد