سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32513
|
08:30 - 1397/03/23
نسخه چاپی

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام:

تاکید وزیر کشور بر راه اندازی مرز چیلات دهلران/ بهره گیری از ظرفیت مردمی اولویتی اساسی است

تاکید وزیر کشور بر راه اندازی مرز چیلات دهلران/ بهره گیری از ظرفیت مردمی اولویتی اساسی است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: راه اندازی بازارچه مرزی چیلات خواست جدی مردم دهلران است.

به گزارشايلام بيدار،شادمهر کاظم زاده" نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیگیری های صورت گرفته در بازارچه مرزی چیلات اظهار کرد: بازارچه و گذرگاه مرزی چیلات خواسته و مطالبه به حق مردم استان است و در این راستا عزم جدی در مرکز کشور برای به نتیجه رسیدن این کار بیش از هر زمانی برقرار است.

وی افزود: کما این که سال گذشته این بازارچه به عنوان بازارچه مرزی تصویب شد، اما مهم تر از آن در استان اقداماتی اعم از بحث راه، آبرسانی و محوطه سازی و نیز زیرساخت هایی که در این زمینه مورد نیاز بوده در حال انجام است.

رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: وزیر کشور چندین بار در این خصوص اعلام کردند که گذرگاه دهلران مورد نیاز است و خود ایشان نیز خواستار این هستند که این گذرگاه برقرار شود.

کاظم زاده بیان داشت: البته بخشی از حوزه به طرف عراقی موکول است، رایزنی های بسیاری در این زمینه صورت گرفته کما این که در حضور مقامات مرزی و فرماندار دهلران و استاندار استان از قبل برنامه هایی در این زمینه به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته که به نتیجه برسد و البته نیاز به تلاش بیشتری است.

وی اضافه کرد: آنچه که در خصوص این پیگیری ها مشاهده می شود فقط الزام تکمیل زیرساخت ها نیست، باید از ظرفیت های مردمی نیز استفاده کرد.

 

انتهای پیام/الف

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب