سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32508
|
08:18 - 1397/03/23
نسخه چاپی

معاون فرماندار ایلام:

خطر گسترش مواد افیونی صنعتی جدی است/ خانواده ها هوشیار باشند

خطر گسترش مواد افیونی صنعتی جدی است/ خانواده ها هوشیار باشند
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ایلام خطر گسترش مواد افیونی صنعتی را بسیار جدی دانست و از عموم خانواده ها خواست نسبت به تبعات آن برای فرزندان خود هوشیار باشند.

به گزارشايلام بيدار، "مجید کاکی"، معاون فرماندار ایلام ظهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: تنوعی که امروز در میان انواع مواد مخدر دیده می شود بسیار نگران کننده است چراکه بیشتر این مواد به شکل صنعتی تولید شده و آثار بسیار مخربی را علاوه بر جسم بر روح و روان افراد مبتلا بر جای می گذارند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار اینکه همسایه بزرگترین تولید کننده مخدرهای سنتی است، سالانه هزینه های سنگین مادی و معنوی برای مقابله با ورود این مواد را متحمل شده و خون تعداد زیادی از بهترین فرزندان این مرز و بوم نیز برای برخورد با سودگران مرگ به زمین ریخته می شود.

معاون فرماندار ایلام گسترش مواد مخدر را از اصلی ترین دلایلا بروز آسیب های اجتماعی در جامعه برشمرد و افزود: اگر بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم آوریم بسیار از مسائل پیش روی این حوزه خنثی خواهد شد.

کاکی، به برنامه های هفته پیشگیری از مواد مخدر در ایلام اشاره کرد و گفت: با همکاری سایر نهادها و حضور فعال سازمان های مردم نهاد در این هفته باید برنامه هایی در راستای افزایش آگاهی های عمومی شهروندان در بحث پیشگیری از اعتیاد در سطح شهر اجرا شود.

وی، اجرای تئاتر خیابانی، تجلیل از خانواده های شهدای مبارزه با مواد مخدر، تجلیل از بهبود یافتگان مواد مخدر، ایجاد نمایشگاه های سیار و برپایی کارگاه های آموزشی را برنامه های اعلام شده توسط دستگاه های اجرایی اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ایلام با اشاره به آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز این مسابقات و راه اندازی یک نمایشگر در پارک جنگلی چقا سبز ایلام برای نمایش این مسابقات و حضور جوانان در این محل می توان از این ظرفیت برای اجرای برنامه های پیشگیری از مواد مخدر بهره برد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب