سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32500
|
13:50 - 1397/03/22
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مهم ترین پیام عید فطر وحدت امت های اسلامی علیه توطئه های دشمنان است

مهم ترین پیام عید فطر وحدت امت های اسلامی علیه توطئه های دشمنان است
امام جمعه ایلام گفت: امت واحده اسلام در عید سعید فطر پس از یک ماه روزه داری و تلاش برای کسب فیوضات معنوی حلول ماه شوال را جشن می گیرند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز (سه شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر تاکید کرد: امت واحده اسلام در عید سعید فطر پس از یک ماه روزه داری و تلاش برای کسب فیوضات معنوی حلول ماه شوال را جشن می گیرند.

وی افزود: متاسفانه آنگونه که باید ارزش و جایگاه ماه مبارک رمضان درک نمی شود و باید تلاش کنیم هرچه بیشتر در جهت نائل آمدن بر معارف این ماه الهی توفیق پیدا کنیم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بدون شک اگر بتوانیم بهره بیشتری از معارف ماه رمضان ببریم در سایر ایام سال نیز موفق خواهیم بود و بسیاری از آسیب های اجتماعی حاکم در جامعه کاهش خواهند یافت.

آیت الله لطفی ادامه داد: در عید سعید فطر خداوند متعال پاداش یک ماه‌ روزه داری، عبادت و بندگی خالصانه را به مومنان عطا و آنرا در پرونده اعمال آنها ثبت و ضبط می کند.

وی مهم ترین پیام این روز را حفظ انسجام و وحدت کلمه میان امت های اسلامی برای مبارزه با خوی تجاوزگری دنیای استکبار عنوان کرد و افزود: این همبستگی ملت های مسلمان دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امیدواریم در سایه برنامه ریزی دقیق مسئولان شاهد برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در اقصی نقاط استان با حضور پرشور مردم مسلمان و روزه دار استان ایلام باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب