سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32457
|
14:07 - 1397/03/18
نسخه چاپی

آیت الله اختری در جمع راهپیمایان ایلامی:

حذف فلسطین؛ هدف انتقال سفارت اسرائیل به قدس بود/ حضور در راهپیمایی لبیک به امام راحل است

حذف فلسطین؛ هدف انتقال سفارت اسرائیل به قدس بود/ حضور در راهپیمایی لبیک به امام راحل است
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: انتقال سفارت اسرائیل به قدس برای بلعیدن فلسطین بود.

به گزارشايلام بيدار،"آیت الله محمد حسن اختری"، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در جمع راهپیمایان در  مصلی شهر ایلام گفت: حضور مردم روزه دار در این گرمای تابستان در راهپیمایی روز جهانی قدس جای تقدیر و تشکر دارد.

 آیت اله اختری افزود: پایبندی مردم به اهداف و آرمان های انقلاب و امام و همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب باز هم حماسه دیگری را آفرید و ما شاهد اجتماع باشکوه و دشمن شکن مردم با زبان روزه هستیم و این خود تجدیدی پیمانی دیگر با امام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم نشان از ایستادگی آن ها پای آرمان های امام و رهبری است اظهار کرد: امروزه شاهد برگزاری راهپیمایی روزقدس در بسیاری از کشور های جهان بوده و شاهد آن هستیم که علاوه بر مسلمانان، بسیاری از ادیان و آزادگان جهان مظلومیت و فلسطین را فریاد می زنند که این نشان از موج آفرینی این حرکت است که غیرمسلمانان را نیز جذب می کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل مردم با مشت های گره کرده در راهپیمایی ها تاثیرات بسیار شگرف و مهمی بر خنثی سازی توطئه دشمنان علیه اسلام و ایران را داشته است.

وی عنوان کرد با اشاره به اینکه برخی کشور های عربی مانند (عربستان ، بحرین و امارات) جزو بدترین و غیردموکرات ترین کشور های جهان هستند عنوان کرد: برخی کشور ها تجمعات کوچک داخل ایران که گاها بخاطر بیکاری و فشار اقتصادی صورت می گیرد را در بوق و کرنا می کنند که این در حالیست که خودشان اجازه کوچکترین اظهار نظر را به مردم خود نداده و مردم را در اختناق و فشار سخت قرار داده اندو اینان همان طرفداران اسرائیل ملعون اند.

سخنران امروز مراسم راهپیمایی در ایلام با تاکید بر اینکه آل سعود امروزه دشمن اسلام واقعی است و در کنار اسرائیل و حامی صهیونیست است خاطر نشان کرد: کشور های عربی قبل از انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را خلاصه در خود فلسطین و جزئی اعلام می کردند که امام خمینی (ره) با مدیریت خود مسئله فلسطین را اسلامی و جهانی کرده و به همه مسلمانان جهان اعلام کردند که تصمیم گیری راجع به فلسطین نه تنها بر عهده فلسطینیان بلکه مربوط به تمام مسلمین جهان است.

وی بیان کرد: از دیگر آثار روز قدس خنثی سازی توطئه دشمنان است که مسئله مصالحه و سازشی که با امضای رییس جمهور معدوم مصر آغاز شد یکی از این توطئه هاست که هدف آن شکستن جبهه مقاومت است که با مقاومت سوریه در مقابل این مصالحه خنثی و نتیجه ان جنگ هفت ساله بر عبیه این کشور بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ادامه داد: برخی از کشور ها با سلاح های آمریکایی و نقشه های اسرائیلی هم پیمان با این کشور در راستای شکستن جبهه مقاومت اقدام کردند اما با هوشیاری و تدبیر رهبر معظم انقلاب نه تنها موفق نشدند بلکه جبهه مقاومت پیروز و عظمت بیشتری را کسب کرده است.

آیت الله اختری گفت: امروزه نیز نقشه های نتعددی توسط توطئه گران علیه فلسطین و مسلمانان کشیده شده است که با واکنش مسلمانان مواجه شده و همه بر اینکه فلسطینیان خود باید برای خود تصمیم بگیرند اتحاد نظر دارند.

وی اظهار کرد: انتقال سفارت اسرائیل به قدس توسط ترامپ نیز برای بلعیدن قدس و فلسطین بود که در این طرح به دنبال تحکیم و تثبیت وحود نامشروع اسرائیل و ازبین مردن نقشه فلسطین و فلسطینیان در جهان بود که در اجرایی کردن این طرح نقش خطرناک و منافقانه آل سعود نیز به چشم می خورد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شاهد پیروزی های متعدد مقاومت در سوریه و انتفاضه فلسطین هستیم خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل و آل سعود باید باید خواب نابودی مقاومت را به گور ببرند و تصمیم گیری درباره امور داخلی فلسطین بر عهده جبهه مقاومت و جوانان نسل جدید فلسطین است.

آیت اله اختری با بیان اینکه شعله های درخشان انتفاضه و مقاومت مردم خاموش شدنی نیست بیان کرد: کشور های غربی، آمریکا، اسرائیل و آل سعود بدانند که اراده مردم فلسطین همه آن ها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد