سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32426
|
20:54 - 1397/03/14
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

امام خمینی تربیت یافته مکتب وحیانی است/ جفا به رهبری جفا به امام است

امام خمینی تربیت یافته مکتب وحیانی است/ جفا به رهبری جفا به امام است
امام جمعه ایلام گفت: امام انسانی کامل و سیاستمداری بی بدیل بود که در عمل به قرآن و دستورات پیامبر و امامان توانست به مرحله ای از عرفان برسد که عارف شهودی باشد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر امروز (دوشنبه) در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در مسجد مقدس صاحب الزمان عج شهر ایلام گفت: امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب وحیانی و وارث همه پیامبران است.

وی اظهار کرد: امام انسانی کامل و سیاستمداری بی بدیل بود که در عمل به قرآن و دستورات پیامبر و امامان توانست به مرحله ای از عرفان برسد که عارف شهودی باشد.

امام جمعه ایلام افزود: مهمترین امتیاز امام سیاستمداری است که جهاندیده و شکست ناپذیر بودند که با سه عنوان و ویژگی با این ایشان همراه به صورت توامان بوده است انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امام راحل از روزی که قدم به عرصه مبارزات گذاشت یک مبارز بی بدیل بود و کوچکترین نرمشی در برابر دشمنان نشان نداد.

لطفی ادامه داد: انقلابی بودن را امام راحل در عمل نشان داد و از سخنرانی های محکم شان در ۱۵ خرداد هویدا بود و ترسی از دستگیری و تبعید نداشتند و در برابر طاغوت محکم ایستاده و انقلاب پیروزی را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: انقلابی بودن امام مرز نداشت و نرمشی در کار ایشان نبود و به تعبیر رهبری همین ویژگی ایشان برگرفته حضرت علی علیه السلام است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: خیلی از روشنفکران غرب نما به امام پیشنهاد دادند حال که طاغوت از بین رفت با آمریکا کوتاه بیایید اما همان رویکرد ابتدایی را تا آخر ادامه دادند و این انقلابی ماندن است.

وی اضافه کرد: ما در این مدت حوادث بسیار خطرناکی را پشت سر گذاشتیم از دفاع مقدس و فتنه هایی همچون شیخ ساده لوح و فتنه بنی صدر اما باز هم انقلابی عمل کرد و بر سر مصالح نظام و انقلاب با هیچ کس معامله نکرد و بسیار هم مظلوم واقع شد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: بی وفایی دوستان دیروز همراه در انقلاب و جفاکنندگان و بی مهری های بعد از پیروزی انقلاب باز باعث نشد تا امام از مواضع خودشان کوتاه بیایید و این انقلابی بودن است.

لطفی با بیان اینکه جفا به رهبری جفا به امام است، گفت: انقلاب اسلامی نسخه روشنی از حکومت علوی است؛ امروز رهبر انقلاب نیز مظلوم واقع شده اند و کسانی که با نام امام که در آن زمان حیات طیبه امام گوش فلک را کر کردند اما در طول این ۲۹ سال چه ها که نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: خط امام خط روشن و مستقیمی است و رهبر انقلاب نیز کوچکترین ضعفی به مبانی امام راحل نشان ندادند. لطفی بیان کرد: ۲۹ سال است مسیر و راه امام با صلابت و شجاعت از حلقوم پاک فرزند عزیزش را می شنویم و باید بیدار باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه های نفوذ فرهنگی دشمن امام زدایی است و این در راس برنامه های نظام سلطه است.

امام جمعه ایلام در ادامه به موضوع برجام اشاره و گفت: باید به بایدهای رهبری در ادامه برجام عمل شود و در غیر این صورت باخته ایم؛ پیمانی که با امام بستیم باید این پیمان را با رهبری ادامه دهیم و سست نشویم و جریانات ما را از ادامه مسیر گمراه نکنند به خصوص مسئولان.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب