سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32398
|
22:25 - 1397/03/12
نسخه چاپی

معاون استانداری ایلام:

سند جامع اربعین تا مهرماه تهیه می شود

سند جامع اربعین تا مهرماه تهیه می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: سند جامع اربعین استان با رویکرد اقتصاد مردمی و بهره مندی از سازمان های مردم نهاد تا مهرماه تدوین می شود.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به تاکید استاندار استان و وزارت کشور بر تهیه سند جامع اربعین اظهار داشت: این سند با رویکرد اقتصاد مردمی و بهره مندی از سازمانهای مردم نهاد تا مهر ماه بر اساس دادهای دستگاه های اجرایی و با کمک دانشگاه ها تدوین و به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته های ذیل ستاد بایستی ۱۵ روز یکبار نسبت به برگزاری جلسه اقدام کنند، تاکید کرد : روسای کمیته ها مستندات اقدامات صورت گرفته را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به لزوم احصاء مشکلات سنوات گذشته، گفت: کمیته ها نسبت به احصاء مشکلات حوزه کاری خود در سنوات گذشته اقدام و برای رفع آنها راهکار اتخاذ نمایند و چنانچه مشکلات در سطح کمیته ها قابل حل نیستند ، موضوع را به ستاد ارجاع کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه بین المللی به پیاده روی اربعین معطوف است، تاکید کرد: همه دستگاه ها موظف به همکاری با ستاد اربعین استان برای هر چه بهتر برگزار کردن اربعین امسال هستند.

نوذری با اشاره به اینکه کمیته ها امورات مربوط به خود را سریعتر انجام و رفع مشکلات را به روزهای آخر موکول نکند، گفت: درتلاش هستیم همایش ملی اربعین را در استان برگزاری کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد