سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32385
|
14:58 - 1397/03/11
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

هدف آمریکا انزوای ایران است/دود شدن همه امکانات کشور به پای برجام

هدف آمریکا انزوای ایران است/دود شدن همه امکانات کشور به پای برجام
امام جمعه ایلام گفت:هزینه چهار سال همه امکانات کشور به پای برجام دود شده و به هوا رفته است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت:اقتدار موشکی و توانمندی نظامی از مولفه‌های امنیت ملی و بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن است.

حجت الاسلام لطفی افزود: نسخه ذلت برای مذاکره با آمریکا پس از خروج آن کشور از برجام با گفتمان امام و رهبری در تضاد است. امام خمینی در توصیف آمریکا شیطان بزرگ و تجربه 40 سال گذشته این واقعیت را اثبات کرده است که رژیم آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکرات مجدد با شیطان بزرگ عقب نشینی و امتیازدهی به دشمن است.

وی ادامه داد: اکنون که آمریکا با خروج از برجام آنچه که دولت و تیم هسته ای در شعارهای برجامی خود در رونق اقتصادی لغو تمام تحریم‌ها و بزرگترین پیروزی عنوان کردند بر باد داد و نشان داده است که هزینه چهار سال همه امکانات کشور به پای برجام دود شده و به هوا رفته است .

امام جمعه ایلام اضافه کرد: موافقان سرسخت و حامی برجام به جای عذرخواهی از رهبری و ملت پیشنهاد مذاکره با آمریکا که در واقع اقدامی ذلت بار است برای ملت مطرح می‌کنند.

لطفی تصریح کرد: این جماعت اصلاح طلب باید پاسخ دهند در مذاکره با اوبامای مودب چه دستاوردی از جمله لغو تحریم‌ها برای ملت به ارمغان آوردند که حال می‌خواهند با مذاکره با ترامپ این مرد گستاخ و بی نزاکت برای ملت به دست آورند.

خطیب جمعه ایلام گفت: اعتماد نسبت به رژیم های ستمگر مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه که مصداق بارز کفر هستند با سنت الهی انطباق ندارد و خداوند مومنان را از اعتماد و روابط به ستمگران برحذر می‌دارد.

وی ادامه داد: اقتدار رهبری انعکاس عزت در برابر گستاخی‌ها و تهدید رئیس جمهور آمریکا و شیطنت‌های سه کشور اروپایی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: با داشتن رهبری شجاع و مدیر و حکیم می‌توانیم از پس شرایط سخت امروزی برآییم چرا که رهبری با اقتداری داریم . رهبری که با اقتدار در مقابل زیاده خواهی ها می‌ایستد.

خطیب جمعه ایلام گفت: حادثه 15 خرداد نقطه عطف آغاز انقلاب و قیام مردمی در حمایت از امام و عزم و اراده ملت در برای مبارزه علیه رژیم بود.

وی ادامه داد: ایران قدردان امام بزرگوار خود و با حمایت و پشتیبانی از رهبری مسیر خود را با صلابت و قوت برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ادامه می‌دهند. 

خطیب جمعه ایلام گفت: برجام بهانه بود هدف آمریکا انزوای ایران است . بیکاری و گرانی ، تورم و تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز تولید ، رکود کسب و کار و مشکلات اصلی و دغدغه مردم است.

وی ادامه داد: تعرض به دانش آموزان در یکی از مدارس تهران حاصل ترویج فرهنگ غرب است که مروجان فرهنگ مبتذل در فضای مجازی جامعه ایران اسلامی القاء می‌کنند.

خطیب جمعه ایلام گفت:  اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از سوی خیرین و مومنان روزه دار در این ماه پر برکت فراموش نشود.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد