سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32373
|
09:51 - 1397/03/10
نسخه چاپی

در جشن گلریزان انجام گرفت؛

کمک 270 میلیونی خیرین ایوانی به زندانیان جرائم غیر عمد

کمک 270 میلیونی خیرین ایوانی به زندانیان جرائم غیر عمد
دادستان ایوان گفت: مبلغ جمع آوری شده با کمک ستاد دیه استان صرف آزادی محکومان مالی و زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار به تقل از جویزر، "مالک بهادری"؛ دادستان ایوان اظهار کرد :با کمک خیرین نیکوکار مبلغ 270 میلیون ریال کمک برای ازادی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه محکومان مالی و زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک خیرین هستند، افزود: مردم ایوان  همواره به نیک نظری و شرکت در کارهای خیر شهره بودند و امیدواریم این کمک ها به جشن گلریزان ختم نشده و در طول سال ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: بهترین خیرات آن است که بی منت و در زمان حیات انسان انجام شود و نباید چنین فرصتی را برای شاد کردن دل خانواده ها و جلب رضای الهی را از دست بدهیم.

دادستان ایوان نبود ردیف مشخص در بودجه دولتی برای پرداخت هزینه های آزادی زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک های خیرین و دستگیری نهادهای حمایتی نیاز است.

وی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که با عنوان محکومین مالی وارد زندان می شوند مجرم نیستند بلکه به دلیل اشتباه در مدیریت اقتصادی ، نوسانات ناپایدار بازار و تولید ، آنها در سراشیبی زندان قرار گرفتند و از این رو مستحق کمک هستند.

دادستان ایوان  با بیان اینکه جشن گلریزان نمادی از نوع‌ دوستی و اظهار محبت خیران و نیکوکاران نسبت به دیگران است، خاطر نشان کرد: این انجمن با همکاری ستاد دیه استان تلاش می کند آمار زندانیان جرایم غیرعمد را با کمک خرین و نیکوکاران در سال جدید کاهش داده و به پایین ترین میزان خود برساند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب