سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32362
|
10:48 - 1397/03/09
نسخه چاپی

یک نماینده مجلس:

شروط برجامی مقام معظم رهبری تضمین کننده منافع ملی است

شروط برجامی مقام معظم رهبری تضمین کننده منافع ملی است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شروط برجامی مقام معظم رهبری تضمین کننده منافع ملی است.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم‌زاده"، نماینده مجلس با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: شروط اعلامی مقام معظم رهبری و عمل به آن در مذاکرات هسته‌ای اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در برجام آمریکا بی‌اعتمادی خود را به جهان اثبات کرد و نشان داد که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است.

کاظم‌زاده در ادامه گفت: واقعیت روابط بین‌الملل این است که باید به همه واحدهای سیاسی فارغ از ایدئولوژی‌های حاکم بر آن‌ها به عنوان رقیب نگاه کرد.

وی به نوع برخورد با جامعه اروپا نیز رقابت‌نگری را در اولویت قرار داد و گفت: مذاکره کنندگان منافع ملی را در اولویت قرار داده و با شروط مقام معظم رهبری مباحث خود را آغاز و از منافع ملی که در شروط رهبری مستتر است غفلت نکنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه تصمیمات و مذاکرات ذیل شروط رهبری که تضمین منافع ملی است تبیین شود و عملیاتی شود.

کاظم‌زاده بیان کرد: دشمن قلب اقتصاد ایران را نشانه گرفته است و در تلاش است که با فشار اقتصادی مردم را از نظام دلسرد کند اما آمریکا می‌داند و بهتر است بیشتر بداند ملتی که بر دشمنی آمریکا در 40 سال شناخت دارد تحت تاثیر او انقلاب اسلامی خود را قربانی رژیم سلطه نمی‌کند.

وی گفت: سران قوا با اقدام و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری این پیچ را نیز طی می‌کنند و تاریخ را با نام و افتخار ایران دوباره به ثبت می‌رسانند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد