سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 32358
|
08:30 - 1397/03/09
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی ایوان خبرداد؛

اعزام 200 دانشجودر قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم ایوان

اعزام 200 دانشجودر قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم ایوان
مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ایوان گفت: 200دانشجودر قالب اردو های جهادی به مناطق محروم شهرستان ایوان در سالجاری اعزام می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر،"علی اسماعیلی"؛ مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ایوان  اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، دانشجویان همپای دیگر اقشار جامعه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و دراین برهه نیز این قشر به برکت خون شهدا در روستاها و مناطق محروم جهادگونه و بسیجی وار خدمت می کنند.

اسماعیلی گفت : درحوزه دانشجویی شهرستان ایوان خوشبختانه سه گروه فعال دانشجویی در عرصه جهادی فعالیت می کنند که در سالجاری با توکل بر خدا بیش از200نفر را به 10منطقه روستایی محروم شهرستان از جمله سراب ،سرتنگ ،ونیت،بلین،...اعزام خواهند شد.

 وی افزود: :توجه به اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی به قشر محروم و آسیب پذیر مناطق محروم و کم برخوردار از اصلی ترین اهداف و رویکردهای بسیج دانشجویی در طرح اردوهای جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگا های ایوان با تاکید بر اینکه حضور دانشجویان به صورت خودجوش در این اردوهای جهادی شرکت می‌کنند، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه نقش مهمی در برگزاری اردوهای جهادی دارد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد