سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32353
|
09:39 - 1397/03/08
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان خواستار شد؛

ضرورت مقابله مسؤولان در برابر شایعات ملتهب کننده بازار ایلام

ضرورت مقابله مسؤولان در برابر شایعات ملتهب کننده بازار ایلام
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مسؤولان در برابر شایعاتی که بازاررا ملتهب می کند مقابله کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: تلاش همه جانبه مسؤولان استان ایلام برای تنظیم بازار و تزریق کالاهای اساسی و پر مصرف در ماه مبارک رمضان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دغدغه اصلی مردم معضل گرانی بوده و باید برای آن مهار علت‌ها را شناسایی کرد و در راه مقابله با آن کوشید.

وی ادامه داد: نباید با شایعه فضای بازار ملتهب و مردم برای تهیه کالاهای ضروری با مشکلات متعددی مواجه باشند ، مسؤولان وظیفه دارند در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم بازار ایلام را تامین کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی گفت: توزیع اقلام خوراکی در بازار مصرف ایلام در ماه مبارک رمضان استمرار دارد.

سیدمحمد تراب میری افزود: تاکنون نیز 260 تن برنج، 30 تن گوشت سفید، 173 تن شکر، 40 تن گوشت قرمز برای تعادل بخشی به بازار ماه رمضان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این رویه بنا به تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار استان ایلام در بازار مصرف استان ایلام استمرار دارد و بازار تحت کنترل خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این دیدار گفت: 68 هزار مورد بازرسی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی در استان ایلام اجرایی شده است.

یارالله نصیری افزود: گشت‌های مشترکی بین این سازمان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام اجرایی و محقق شده است که نتایج مطلوبی به دست آمده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد