سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32335
|
08:30 - 1397/03/07
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

اتصال ایلام به شبکه ریلی از اولویت های اساسی است/ تخصیص اعتیار به پروژه‌های ورزشی مناطق محروم

اتصال ایلام به شبکه ریلی از اولویت های اساسی است/ تخصیص اعتیار به پروژه‌های ورزشی مناطق محروم
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: بسیاری از استان های کشور از جمله ایلام در حال حاضر از اتصال به شبکه ریلی محروم هستند.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام از اختصاص اعتبار وزارت نفت به پروژه‌های ورزشی مناطق محروم خبر داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به تازگی 35 میلیارد ریال اعتبار به یکی از پروژه‌های ورزشی استان ایلام اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس کلنگ سالن چند منظوره دو هزار نفره مسابقات ورزشی شهرستان دره‌شهر از محل اعتبارات وزارت نفت و استانی در مجموعه ورزشی تختی به زمین زده شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضاهای ورزشی یکی از نیازها و مطالبات جوانان استان ایلام بوده که به عنوان یک اولویت پیگیری می‌شود.

کاظم‌زاده تصریح کرد: شهرستان دره‌شهر یکی از مناطق در حال توسعه استان ایلام بوده که باید در راستای توسعه فضاهای ورزشی مورد نیز پیشرفت داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در ادامه گفت: بسیاری از استان های کشور از جمله ایلام در حال حاضر از اتصال به شبکه ریلی محروم هستند، دولت باید با اتخاذ سیاست های منسجم شبکه ریلی در کشور را تکمیل کند.

وی اضافه کرد: میزان توسعه شبکه ریلی مناطق مختلف در مقایسه با وسعت سرزمینی کشور اندک است.
کاظم زاده تصریح کرد: هم اکنون 11 هزار کیلومتر خطوط ریلی در کشور کم داریم و با توجه به ظرفیت های موجود می توان 2 برابر این رقم را ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب