سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32324
|
13:17 - 1397/03/05
نسخه چاپی

با هدف توزیع سبد غذایی بین نیازمندان انجام می گیرد؛

اجرای طرح رمضانی "همای رحمت" در ایلام

اجرای طرح رمضانی "همای رحمت" در ایلام
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از عموم مردم استان و بویژه روزه داران ماه ضیافت الهی خواست تا با شرکت در طرح همای رحمت در دستگیری افراد نیازمند این استان همزمان با ماه مبارک رمضان مشارکت کنند.

به گزارشايلام بيدار، "حسین عارفی"، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این طرح همه ساله در ماه رمبارک رمضان اجرا و در قالب آن با مشارکت افراد خیر سبدهای غذایی تهیه و با تاسی از حضرت علی(ع) بصورت شبانه بین نیازمندان توزیع می شود.  

وی ادامه داد: این طرح همه ساله توسط این جمعیت و با مشارکت افراد خیر اجرا و در طول ماه ضیافت الهی صدها سبد غذایی بین نیازمندان پخش می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: افرادیکه تمایل به مشارکت در این کار خیر را دارند می توانند کمک های خود را بصورت نقدی و غیر نقدی شامل مواد غذایی و ... به این جمعیت تحویل تا در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

عارفی تاکید: کمک های نقدی مردم از طریق شماره حساب 1500000042 بانک ملت جمع آوری و علاوه بر این علاقه مندان می توانند با شماره گیری #5151*733* پرداخت کنند.

به گفته وی، مردم نوعدوست می توانند کمک های غیرنقدی خود اعم از برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات، خرما و سایر ارزاق و اقلام مورد نیاز را از طریق مراکز و شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان اهدا کنند.

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد