سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32310
|
08:15 - 1397/03/05
نسخه چاپی

گزارش؛

بکارگیری نیروهای بومی در دانشکده دهلران؛ وعده ای که محقق نشد

بکارگیری نیروهای بومی در دانشکده دهلران؛ وعده ای که محقق نشد
در بی اطلاعی مسئولان شهرستان دهلران، استخدام های غیر بومی روز به روز افزایش می یابد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، دغدغه شغل و استخدام غیر بومی ها در دهلران به تدریج به مشکلی تبدیل شده که راه حلی برای آن وجود ندارد.

نسخه پیچی مسئولان در پشت تریبون ها علاوه بر اینکه مرحمی بر زخم جوانان نداشته بلکه نمک بر زخم آنان نیز پاشیده است.
 
بر اساس این گزارش، دانشکده فنی و مهندسی دهلران مهرماه سال 96 افتتاح شد و در آن روز "حسین مهدی زاده" معاونت پژوهشی دانشگاه ایلام با اشاره به تلاش این آموزشکده در خصوص بهره گیری از نیروی آموزشگر دهلرانی گفت: همه آموزشگرها از دهلران خواهد بود مگر اینکه آن متخصص در این شهرستان وجود نداشته باشد.
 
وی افزود: حتی اگر یک ردیف شغلی دراین دانشکده ایجاد شود اولویت استخدام با دهلرانی ها خواهد بود.
 
اکنون هفت ماه از قول معاونت پژوهشی دانشگاه ایلام می گذرد و گذر زمان نشان داده که آن قول ها دلخوشی دروغینی بیش نبوده است و شاید فقط برای فریب زدن مسئولان شهرستان دهلران که در مراسم افتتاحیه حضور داشتند آن قول داده شد.
 
پیگیری خبرنگار ما نشان داده که نزدیک به 15 دانشجود در دانشکده فنی و مهندسی دهلران مشغول تحصیل هستند و برای تدریس واحدهایی چون ادبیات و معارف، استاد دانشگاه های غیر بومی بکارگیری شده اند.
 
البته این اولین باری نیست که مسئولان دانشگاه ایلام با تیشه خود بر ریشه بیکاری در دهلران می زنند که البته در این پایگاه خبری طی گزارش هایی چون "دانشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران؛ پروژه ای که قبل از ساخت، هیئت علمی استخدام نمود. " به آنها پرداخته و کسی هم پاسخگو نبوده است.
 
امید است مسئولان شهرستان دهلران کمی همت نمایند و از پشت میزها بلند شوند و بازدیدی از پروژه هایی چون دانشکده فنی و مهندسی دهلران و... نمایند تا بدانند در شهری که آنها کلانتر آن هستند چه می گذرد.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب