سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32302
|
10:49 - 1397/03/03
نسخه چاپی

استاندار ایلام عنوان کرد؛

اطاعت از رهبری و انسجام نیروهای نظامی و مردمی رمز فتح خرمشهر/ هیچ قدرتی در دنیا توان تهاجم به ایران را ندارد

اطاعت از رهبری و انسجام نیروهای نظامی و مردمی رمز فتح خرمشهر/ هیچ قدرتی در دنیا توان تهاجم به ایران را ندارد
استاندار ایلام گفت: چه در زمان رضاشاه و چه محمدرضا شاه بخش هایی از کشور با تشر کشورهای استعماری دچار تجزیه شد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلمانی"، استاندار ایلام صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در ستاد فرماندهی سپاه استان ایلام گفت: دشمن به خیال خود در سال 59 ایران اسلامی را غافلگیر کرده است اگر چه به شکل ظاهری این گونه تصور می شد اما در نهایت ماجرا به گونه دیگری رقم خورد.

وی اظهار کرد: در آن سال ها هنوز انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و بسیاری از امادگی های امروز در اختیار ما نبود، سپاه با وجود تشکیل اما هنوز قدرتمند نشده بود و ارتش هنوز در مرحله بازسازی قرار داشت لذا شرایط از نظر نظامی برای حمله به ایران اسلامی کاملا مهیا بود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: دشمن درصدد آن بود تا در جریان این حملات به اهدافی از جمله ساقط شدن نظام و تجریه کشور دست پیدا کند و در این راستا حتی حدود 50 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم از رژیم بعثی عراق حمایت می کردند.

سلیمانی ادامه داد: عوامل مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات بزرگ نقش داشت که از مهمترین آنها می توان به انسجام نیروهای نظامی و مردمی و نیز اطاعت از رهبری اشاره کرد.

استاندار ایلام بیان کرد: چه در زمان رضاشاه و چه محمدرضا شاه مقاومتی در کار نبود و بخش هایی از کشور با تشر برخی کشورهای استعماری دچار تجزیه شد.

وی عنوان کرد: اما در عملیات های بزرگی همچون بیت المقدس نه تنها بخش هایی از کشور حتی یک وجب دچار تجزیه نشد بلکه اگر اراده هم صورت می گرفت می توانستیم از عراق هم عبور کنیم.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه اضافه کرد: ما به دشمنان اعلام می کنیم که اگر در سال های جنگ با دستان خالی توانستیم از مرزهای کشور حراست کنیم امروز به لطف ارتش و سپاه قوی و مقتدر و موشک ها حراست به مراتب آسان تر خواهد بود و اگر همچون گذشته و حال حاضر اتحاد و وحدت ادامه داشته باشد هیچ قدرتی در دنیا به خیال حمله به ایران نخواهد افتاد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب