سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32300
|
10:30 - 1397/03/03
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

ابعاد فتح بزرگ خرمشهر به خوبی تبیین نشده است/ ماندن اروپایی ها در برجام توطئه است

ابعاد فتح بزرگ خرمشهر به خوبی تبیین نشده است/ ماندن اروپایی ها در برجام توطئه است
امام جمعه ایلام گفت: ماندن اروپایی در برجام با وجود خروج امریکا یک توطئه است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در ستاد فرماندهی سپاه استان ایلام گفت: فتح خرمشهر معادلات سیاسی و نظامی دشمن متجاوز را بر هم زد

وی اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر علاوه بر به هم زدن معادلات سیاسی و نظامی دشمن متجاوز و حامیان وی بر عزت و اقتدار کشور افزود.

امام جمعه ایلام افزود: حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

لطفی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس معادلات سیاسی و نظامی نظام سلطه را برهم زد و نشان داد که قدرت ایمان بر تسلیحات پیشرفته و نبرد نابرابر برتری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: این حماسه بزرگ در همان اوایل جنگ تحمیلی دشمن بعثی را غافلگیر کرد و بر اقتدار نیروهای مسلح و عزت مردم ایران افزود.

وی به نقش شهیدان در این حماسه بزرگ اشاره و اضافه کرد: شهداء نگین درخشان دفاع مقدس هستند و هر افتخاری مدیون و مرهون خون پاک شهداء است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: آنچه که در این حماسه بیشتر باید به آن پرداخت اینکه بعد جهانی این حماسه بزرگ از بعد نظامی آن بیشتر بود.

لطفی در ادامه تأکید کرد: اگر اقتدار نظامی و توان موشکی جمهوری اسلامی نبود امریکا و دیگر قدرت های جهان حتی اجازه مذاکره را نمی دادند و این از برکت قدرت روزافزون نیروهای مسلح در داخل است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خروج امریکا از برجام نیز گفت: هر کشوری چنانچه در هر معاهده ای خارج شود آن معاهده دیگر از درجه اعتبار خود ساقط می شود لذا ماندن اروپایی در برجام با وجود خروج امریکا یک توطئه است.

وی تصریح کرد: امریکا و اروپا از قدتر نظامی ایران در هراس هستند لذا دستگاه دیپلماسی ما نباید به لبخندهای طرف مقابل اعتماد کند و باید هوشیارانه عمل کنند.

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به سخنان دیشب رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران نظام نیز گفت: بایستی فرمایشات رهبری نقشه راه قرار گیرد و تحلیل گران نیز باید این فرمایشات معظم له را مورد تحلیل قرار دهند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب