سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 32274
|
12:09 - 1397/03/01
نسخه چاپی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان کرد؛

تشریح ویژه‌ برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در ایلام

تشریح ویژه‌ برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در ایلام
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: ویژه‌ برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "محمدرضا شرف‌بیانی"، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام داشت: برنامه‌های متنوع به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در ایلام اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و یادآور یاد و خاطره دلاورمردانی است که از جان گذشتند تا بتوانند دل امام خود را شاد کنند و امامشان فتح و پیروزی آنان را چنین تحسین کند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وی گفت: بر ما است که فتح و پیروزی خرمشهر را هر روز و هر سال پاس بداریم و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نسبت به انتقال این رویداد بزرگ نظامی در جهان به نسل آینده پیشگام باشیم.

شرف‌بیانی به برگزاری نمایشگاه عکس شهدای زن استان و همچنین دفاع مقدس، ویژه سوم خرداد به مدت سه روز برای بازدیدکنندگان اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست روحانیون ایثارگر، آموزش سبک زندگی جهادی، برگزاری شب خاطره نیز از برنامه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در ایلام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: اجرای صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در سوم خرداد است.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا عملیات بیت المقدس در استان ایلام و جانبازان و ایثارگران این عملیات غرور آفرین از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب