سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32260
|
09:32 - 1397/03/01
نسخه چاپی

فرماندار آبدانان:

فتح خرمشهر اوج ایثار رزمندگان اسلام بود/ امریکا قابل اعتماد نیست

فتح خرمشهر اوج ایثار رزمندگان اسلام بود/ امریکا قابل اعتماد نیست
فرماندار آبدانان گفت: به دنیا ثابت شده که سخن آمریکا قابل اتکا نیست آنچه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد نظام سلطه گفتند تصویر واقعی به خود گرفته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، "مجید عسگری"، فرماندار آبدانان در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار داشت: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس سال 1361 ایثار و خودگذشتگی رزمندگان اسلام را به جهانیان نشان داد. 

وی افزود: باید با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس و در سایه وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

عسگری ،در این جلسه به شخصیت والای امام خمینی (ره) اشاره نمود و اضافه کرد : معرفی شخصیت والای ایشان به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری است
 وی در ادامه شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به نسل جوان حائز اهمیت دانست و گفت : برگزاری باشکوه مراسم سالگرد بزرگداشت حضرت امام (ره) نشانه قدردانی و تجدید میثاق ملت شریف و وفادار ایران با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان در ادامه با اشاره به هجمه آمریکا خاظرنشان کرد:یکی از مهمترین برکات برجام آشکار شدن بدعهدی آمریکا است.
وی تصریح کرد:به دنیا ثابت شده که سخن آمریکا قابل اتکا نیست آنچه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد نظام سلطه گفتند تصویر واقعی به خود گرفته است.
رئیس شورای اداری شهرستان آبدانان نظام جمهوری اسلامی را نظامی با پشتوانه مردمی و قدرتمند دانست و تصریح کرد : رویکرد اصلی انقلاب ما تسلیم نشدن و استقلال و مستقل بودند است.



انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب