سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32253
|
08:29 - 1397/02/31
نسخه چاپی

رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

اختصاص یک فروند بالگرد و 14 دستگاه آمبولانس به استان ایلام

اختصاص یک فروند بالگرد و 14 دستگاه آمبولانس به استان ایلام
رئیس سازمان اورژانس کشور از اختصاص یک فروند بالگرد و 14 دستگاه آمبولانس به استان ایلام در راستای افزایش خدمت رسانی در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "پیرحسین کولیوند"، رئیس سازمان اورژانس کشور در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: خدمت به مردم بالاترین ارزش در نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه همدلی و همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام رضایتمندی مردم را نسبت به خدمات بهداشتی درمانی به همراه داشته، خاطرنشان کرد: مردم جایگاه ویژه و قابل احترامی نزد مجموعه وزارت بهداشت دارند لذا معنا و مفهوم خدمت صادقانه به مردم در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مشهود است.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تردد زائران عتبات عالیات مخصوصاً اربعین حسینی، استان ایلام جایگاه ویژه ای در کشور پیدا کرده است.

کولیوند بیان کرد: بالاترین میزان تردد زائران در سال‌های اخیر از مرز بین‌المللی مهران گویای این است که نسبت به این جمعیت عظیم زائران خدمات، امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در استان ایلام نیز افزایش

پیدا کند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: با اختصاص یک فروند بالگرد هوایی و۱۴ دستگاه آمبولانس پیشرفته به استان ایلام، خدمات اورژانس نسبت به گذشته ارتقا می یابد و دسترسی به این نوع خدمات در سطح استان مطلوب‌تر خواهد شد.

وی در خصوص توسعه زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات در راستای ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مردم استان ایلام و خصوصاً زائران عتبات‌عالیات تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تلاش مسئولان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام، خدمات دهی به جمعیت میلیونی زائران اربعین حسینی امسال مطلوب تر از گذشته رقم خورد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب