سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32248
|
13:34 - 1397/02/30
نسخه چاپی

معاون عمرانی استانداری ایلام خبر داد؛

پیشرفت ۲۷ درصدی احداث برج هنر ایلام

پیشرفت ۲۷ درصدی احداث برج هنر ایلام
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام میزان پیشرفت فیزیکی برج هنر ایلام را ۲۷ درصد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارشايلام بيدار، "احمد کرمی"، معاون عمرانی استانداری ایلام صبح امروز (یکشنبه) در جلسه بررسی اجرای پروژه برج هنر ایلام اظهار کرد: این طرح، یکی از پروژه ‌های مربوط به بازآفرینی شهری در استان است که می تواند بخشی از نیازهای فرهنگی ایلام را برطرف کند.

وی، افزود: برج هنر ایلام در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع و در ۸ طبقه در حال ساخت است و تاکنون نیز ۲ طبقه از هشت طبقه آن احداث شده است.

معاون استاندار ایلام، تصریح کرد: این پروژه فرهنگی دارای بخش هایی همچون سالن خلق آثار، سالن نمایش، نگارخانه، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، سالن سینما، استودیو ضبط، سالن نمایش و تمرینات، کارگاه تجسمی، سالن تئاتر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و نمازخانه است.

کرمی، بر لزوم سرعت بخشی در اجرای این پروژه تاکید کرد و یادآور شد: پیمانکار پروژه ملزم است هر ۳۵ روز یک سقف را اجرا کند تا بتوانیم قبل از دهه فجر امسال آنرا به میزان پیشرفت فیزیکی مورد نظر برسانیم.

وی، خاطرنشالن کرد: مرحله نخست پروژه برج هنر ايلام ۱۸ ماهه باید اجرا شود و پيش بيني می کنیم اسكلت و سقف آن قبل از پایان سال جاری اجرا شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد