سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32238
|
09:48 - 1397/02/30
نسخه چاپی

گزارش؛

گلایه مردم از قطعی های مکرر آب آشامیدنی در چرداول

گلایه مردم از قطعی های مکرر آب آشامیدنی در چرداول
مردم برخی از مناطق شهرستان چرداول از قطعی های مکرر آب آشامیدنی گله مند بوده واز مسئولین تقاضایحل این معضل را دارند.

به گزارشايلام بيداربه نقل از  دیار زاگرس ، آب یکی از بزرگترین نعمت هایی است که امروزه به راحتی در دسترس مردم قرار گرفته است، ازاین رو یکی از شاخص های پیشرفت هر جامعه دسترسی به آب آشامیدنی سالم وبهداشتی می باشدکه پیش نیاز توسعه هر کشوری به شمار می آید.

بحران آب در در تمامی سطح دنیا یک تهدید جدی تلقی شده وبه عقیده کارشناسان جنگ آینده جنگ آب خواهد بود بنابراین جامعه ای موفق خواهد بود که بتواند منابع آبی را به صورت صحیح مدیریت کرده ودر دسترس همگان قرار دهد.

در شهرستان چرداول برخی از مناطق در سطح شهرستان بنا به دلایل نامعلوم با قطعی مکرر آب روبه رو هستند. امری که در ماه مبارک رمضان شایسته مردم روزه دار نیست واین معضل باید به نوعی حل شود.

در سال های گذشته برکسی پوشیده نیست که مردم با پدیده خشکسالی روبه رو هستند ولی شاید همین بارش هاهم کفاف مصرف ضروری مردم را بدهد ومشکل در بخش کشاورزی باشد.

در صورت هر اتفاقی مانند قطع آب آشامیدنی باید از قبل به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم آمادگی لازم را داشته باشند و همچنین نباید در تامین نیازهای اساسی مردم مانند آب وقفه طولانی ایجاد شود.

روستای زنجیره سفلی یکی از مناطق شهرستان چرداول است که قطعی های مکرر آب آشامیدنی رنج می برد ومردم از مسئولین خواستار پیگیری وحل این موضوع را دارند.

موسی بیگی یکی از اهالی زنجیره در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:متاسفانه مدتی است که قطعی های مکرر آب در روستا مواجه هستیم که این مساله فقط مختص به این روستا نیست ومناطق دیگری از شهرستان با این پدیده مواجه هستند.

وی افزود:تامین آب آشامیدنی سالم یکی از وظایفی است که از نیازهای اساسی مردم به شمار می رود واین نعمت خدادای باید در دسترس مردم قرار گیرد.

این جوان چرداولی تصریح کرد:متاسفانه همه روزه در روستای زنجیره سفلی از ساعت 23 الی 7 صبح بدون هیچ گونه توضیحی آب قطع می شود واز مسئولین محترم تقاضای پیگیری این موضوع را داریم.

امید است مسئولان ذیربط در این ماه مبارک که مردم بیش از پیش برای رفع حاجات خود به آب نیازمندند در راستای رفع این معضل و دغدغه مردم گام برداشته و مشکلات را مرتفع کنند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب