سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32234
|
13:12 - 1397/02/29
نسخه چاپی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام:

95 درصد مدارس بعد از پیروزی انقلاب احداث شدند/ کمک 938 میلیاردریالی خیرین مدرسه ساز

95 درصد مدارس بعد از پیروزی انقلاب احداث شدند/ کمک 938 میلیاردریالی خیرین مدرسه ساز
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بیش از 90 درصد مدارس کشور پس از انقلاب احداث، نوسازی و مقام‌سازی شد.

به گزارشايلام بيدار، "محمدرضا حیدری"، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌ها مدسه‌سازی بوده و مخاطب‌ ما  ضعیف‌ترین و مظلوم‌ترین قشر جامعه ما است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: اگر یک کلاس پیش‌ساخته در یک منطقه محروم داشته باشیم دانش آموزان ملزم هستند در آن شرایط به تحصیل ادامه دهند.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه ایمن هم در مرکز استان داشته باشیم یک دانش آموز موظف است در آن محل درس بخواهند و حق تصمیم‌گیری ندارد پس ما موظف هستیم که عدالت آموزشی را برای همه دانش آموزان در نظر بگیریم.

این مسؤول اضافه کرد: با همت خیرین مدرسه‌ساز اقدامات خوبی در استان ایلام در امر مدرسه‌سازی انجام شده است و توانسته‌ایم تا حدودی جوابگوی مطالبات جامعه هدف خود باشیم.

حیدری تصریح کرد: در استان ایلام 95 هزار و 153 دانش آموز داریم که در یک‌هزار و 26 فضای آموزشی با پنج هزار و چهار کلاس درس در حال تحصیل هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: در سال 1397 تعداد 88 پروژه شامل 331 کلاس درس با 66 هزار و 250 متر مربع زیربنا با اعتبار 615 میلیارد ریال در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به تلاش و همت خیرین مدرسه‌ساز ادامه داد: در کل کشور و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 90 درصد مدارس احداث، نوسازی و مقام‌سازی شده‌اند که 50 درصد آن توسط خیرین اجرایی شده است.

این مسؤول اضافه کرد: این مهم بیانگر عمق تلاش خیرین مدسه ساز در کشور و استان ایلام بوده که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب