سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32172
|
09:33 - 1397/02/25
نسخه چاپی

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

بی ثمر بودن برجام نتیجه نادیده گرفتن شروط رهبری در مذاکرات است

بی ثمر بودن برجام نتیجه نادیده گرفتن شروط رهبری در مذاکرات است
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برخی از مسئولان مسئٔولیت برخی غفلت ها و نادیده گرفتن شروط رهبری در مذاکرات را صادقانه بپذیرند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، حجت الاسلام "سیدمحمدباقرهاشمی"، مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در واکنش به خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: زین پس فریاد مرگ بر امریکای ملت ایران وسیع تر و صدای مرگ بر اسرائیل رساتر و شعار بصیرت،بصیرت در مطالبه از مسئولان عمیق تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه استراتژی امت بزرگ ایران در مقابله با دشمن، وحدت و همدلی ، مقاومت و پایداری و رشادت و عزت طلبی است؛ بیان کرد: مسئولان باید قدر نعمت هشیاری، بیداری و حضور به هنگام مردم در دفاع از انقلاب و نظام و مقابله با دشمن در حمایت از مسئولان را با همه ی نارسایی های موجود، بدانند و در عمل نشان دهند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام و بی ثمر ماندن آن، بعد از آن همه انتظار و وعده ها در هر جامعه ی دیگر پیش می آمد شاید به سقوط دولت، انحلال مجلس و تجمعات غیر قانونی و سو استفاده ها می انجامید؛ اما با فرمایشات قاطع رهبر انقلاب، و خویشتن داری مردم حتی دست اندر کاران احساس کردند که عذر خواهی هم نکنند با بزرگواری آحاد جامعه مواجه خواهند شد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلا گفت: با این حال انتظار مردم از مسئولان این است که دوباره به توجیه خروج آمریکا از برجام نپردازند و نگویند اگر برجام به فرجام نرسید، دنیا به حقانیت وفای به عهد ما پی برد. کدام دنیا مدنظر آقایان است?! اگر منظور افکار عمومی است که همیشه برحقانیت نظام اسلامی اذعان داشته اند و اگر منظور از دنیا قدرت های استکباری است که همه ی فجایع عالم زیر سر آنها است دنیایی که قتل و غارت و خشونت در افغانستان و یمن و عراق را رقم می زنند و زمینه هرج و مرج را در جهان فراهم میکنند تا کارخانه های اسلحه سازی و پیمانکاران جنگ سود برند و برخی حکومت های مزدور در منظقه دوشیده شوند و هرفاجعه ضد بشری توسعه پیدا کند. دنیایی که 40 سال است در حال توطئه و ایجاد زحمت برای ایران است به راستی کدام دنیا مد نظر است؟.

وی تأکید کرد: اعتماد کردن به دنیای زور و استکبار و سلطه، ساده لوحی است لذا امیدواریم برخی از مسئولان مسئٔولیت برخی غفلت ها و نادیده گرفتن شروط رهبری در مذاکرات را صادقانه بپذیرند و درجهت مشکلات پیش آمده گامهای موثری بردارند و در واقع این ذهنیت که تدبیر وامید یعنی برجام؛ و حال که برجام به فرجام نرسیده رشته ی تدبیر پاره شده و از دست رفته و امیدی باقی نمانده دست بکشند و تلاش مضاعفی را در مقابل دشمنان قسم خورده داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد