سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32167
|
08:55 - 1397/02/25
نسخه چاپی

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

مراسمات ارتحال امام خمینی(ره) با محوریت مردم برگزار شود/ لزوم تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان

مراسمات ارتحال امام خمینی(ره) با محوریت مردم برگزار شود/ لزوم تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: ابعاد شخصیتی و مدیریتی امام خمینی(ره) به نسل جدید معرفی شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌‌الاسلام "مجتبی سعیدی گلپایگانی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: ابعاد شخصیتی و مدیریتی امام خمینی(ره) به نسل جدید معرفی شود.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های امام خمینی(ره) ساده‌زیستی بود که به‌ نظر امام بهترین راهکار مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌ها ساده‌زیستی است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به 3 رکن ایمان، توجه و ارزش‌های اسلامی، وحدت و انسجام ملت و رهبری به‌‌عنوان ارکان اصلی و اساسی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به این ارکان توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق کند و مایه برکت برای آیندگان باشد.

وی نقش حضرت امام(ره) را به‌عنوان رکن رهبری نقشی بی‌بدیل و نمونه دانست و گفت: یکی از پیام‌های مهم حضرت امام خمینی(ره) به بشریت و جهانیان این بود که عمل براساس تکلیف دینی و آموزه‌های دینی رمز موفقیت همه ملت‌هاست.

سعیدی گلپایگانی مردمی بودن مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تاکید و گفت: مراسم ارتحال حضرت امام (ره) را مردمی برگزار کنید چون این مردم قدر شان و عزت رهبر خود را بهتر از هرکس می‌ دانند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب