سرویس: سیاسی
کد خبر: 32153
|
07:41 - 1397/02/24
نسخه چاپی

در مراسمی؛

خانه احزاب استان ایلام آغاز به کار کرد

خانه احزاب استان ایلام آغاز به کار کرد
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان سیاسی استان ایلام خانه احزاب استان ایلام آغاز به کرد.

به گزارشايلام بيدار، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان سیاسی استان ایلام خانه احزاب استان ایلام آغاز به کرد.

"حسین کمالی"، رئیس خانه احزاب ایران در مراسم افتتاحیه خانه احزاب استان ایلام اظهار کرد: احزاب رسمی کشور همواره دغدغه اعتلای ایران و حرکت کشور به سمت پیشرفت و توسعه را دارند.

وی اضافه کرد: باید همه به رای و نظر مردم اعتماد کنیم و تلاش داشته باشیم زمینه بهره مندی آنان را از منافع ملی فراهم آوریم و کوچکترین کوتاهی در این زمینه باعث بی اعتمادی انان نسبت به جریان های سیاسی مختلف می شود.

رئیس خانه احزاب ایران گفت: احزاب نیز در این میان وظیفه ای بسیار سنگین دارند و باید برای تمامی حوزه های مختلف از سیاسی تا اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی دارای برنامه و راهکار باشند.

کمالی اظهار داشت: احزاب باید مخاطب مردم و مورد سوال آنها قرار بگیرند و در تمام اوقات فعالیت داشته باشند نه اینکه در زمانی که در قدرت نیستند به سایه بروند و در زمانی که در قدرت هستند از دولت حمایت کنند و به عملکرد مسئولان پاسخگو باشند.

وی با انتقاد از برخی جریان های سیاسی که فعالیت خود را تنها به ایام انتخابات محدود می کنند، گفت: پس از انتخابات نیز باید در جهت اصلاح رویه ها برنامه محور باشند نه اینکه اگر موافق و یا مخالف دولت ها باشند بدون رعایت انصاف و عدالت به تمجید و یا تخریب دولت ها بپردازند.

رئیس خانه احزاب ایران بر لزوم اصلاح ساختاری در حوزه اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: بهترین راهکار در این حوزه حرکت به سمت اقتصاد رقابتی است.

احزاب برای توسعه کشور برنامه و راهکار داشته باشند

قاسم سلیمانی دشتکی نیز در دیدار با رئیس خانه احزاب ایران اظهار کرد: احزابی که نتوانند برای شرایط مختلف کشور برنامه و راهکار داشته باشند، توفیقی در جلب آرای مردمی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: با گسترش عصر ارتباطات هم اکنون افراد در قالب های مختلف تلاش کرده اند حرکت تشکیلاتی و حزبی داشته باشند و آنرا نمی توان در حوزه سیاسی محدود کرد.

استاندار ایلام لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در فعالیت های احزاب مورد تاکید قرار داد و گفت: احزاب سیاسی و تشکل های مدنی باید بتوانند خواسته های خود را از طریق این فضا پیگیری و مطالبه و در اختیار مردم قرار دهند.

سلیمانی دشتکی رویکرد دولت تدبیر و امید را حمایت از فعالیت احزاب شناسنامه دار ذکر کرد و افزود: خوشبختانه این رویه در استان ایلام نیز دنبال شده و طی ۵ سال گذشته تعداد احزاب فعال در استان از ۲۴ حزب به ۴۹ حزب افزایش یافته است.

وی یادآور شد: احزاب نیز باید برنامه محوری را در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیگیری کنند تا قبل بیشتری از سوی مردم برای حضور در عرصه رقابت داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب