سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 32127
|
12:46 - 1397/02/22
نسخه چاپی

بازتاب تورق کتاب «آتش و خشم» توسط رهبر انقلاب در سایت «یاهو»

بازتاب تورق کتاب «آتش و خشم» توسط رهبر انقلاب در سایت «یاهو»
یاهو با انتشار عکسی از رهبر انقلاب در حال ورق زدن ترجمه کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» اثر مایکل وولف در نمایشگاه کتاب تهران، این اتفاق را در میان مهم‌ترین خبرهای خود بازتاب داد.

به گزارشايلام بيدار،متعاقب دیدار رهبر معظم انقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سایت یاهو با اشاره به عکس ایشان که در حال تورّق کتاب «آتش و خشم» مایکل وولف است به این مساله پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

«عکسی از رهبر معظم ایران آیت‌الله خامنه‌ای با کتاب ترجمه شده «خشم و آتش: درون کاخ سفید ترامپ» مایکل وولف به زبان فارسی منتشر شده است. این در حالی است که چند روز پیش دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا، کشورش را از برجام و توافق هسته‌ای با ایران بیرون کشید.

کتاب مایکل وولف که ترامپ و تمام عوامل کاخ سفید را بمباران کرده بود، توانست رکورد پرفروش‌ترین کتاب ماه ژانویه را برای سایت «آمازون» و «بارنز اند نوبل» به ارمغان آورد.

حرف اصلی این کتاب با ذکر تمام جزییات حاکی از بی‌کفایتی درون کاخ سفید است؛ لیکن شدیدا توسط آقای ترامپ و کارکنانش در کاخ سفید رد می‌شود.

این عکس در تاریخ یازدهم ماه می 2018 توسط سایت «خامنه‌ای دات آی‌آر» در ساعت 7 و 15 دقیقه منتشر شد. بنابر گزارش هادی نیلی از بی‌بی‌سی، این عکس توسط  آقای رئوف محسنی در نمایشگاه کتاب امسال تهران از رهبر ایران گرفته شده است.

اول همین هفته آیت‌الله خامنه‌ای به اعلام خروج ترامپ از برجام چنین پاسخ داد: بیش از 10 دروغ در حرف‌های ترامپ وجود دارد. اعلام خروج از برجام تهدیدی برای مردم ایران و حکومت دینی آن است. جسد این مرد، ترامپ، به خاکستر تبدیل خواهد شد و خوراک کرم و مور خواهد شد مادامیکه جمهوری اسلامی ایران پابرجا خواهد بود.»

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب