سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32085
|
13:23 - 1397/02/18
نسخه چاپی

پرویز فتاح در دره شهر:

50 هزار واحد مسکن مهر در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد

50 هزار واحد مسکن مهر در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: استقلال اقتصادی و اشتغال مددجویان اصل کار کمیته امداد بوده و نباید در این راه قولهای که عملی نمی شوند را به مردم بدهیم.

به گزارشايلام بيدار به گزارشسیمره خبر، "پرویز فتاح" رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه اداری شهرستان دره شهر گفت: زندگی در نظام اسلامی با وجود رهبری بزرگ جای شکر گذاری داشته و باید با جانمان محکمتر از قبل از این نظام حراست کنیم .

وی با بیان اینکه وحدت ما در این برهه حساس زمانی ضروری است، اظهار کرد: ملت ما در طول ۴۰ سال از تمام دشواریها عبور کرده  و از این مشکلات که پشت پرده آن دشمنان قسم خورده انقلاب هستند نیز سربلند بیرون می آید.

فتاح افزود: مواضع محکم و انقلابی یکی از راههای مقابله با دشمن بوده که نمونه بارز ان سخنان اخیر رییس جمهور قابل تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید همه به کمیته امداد امام خمینی(ره)  برای رفع مشکلات محرومان کمک کرد، تصریح کرد:  با توجه به تجربیات گذشته اشتغالزایی با پخش پول رفع نمی شود بلکه باید بر روی تسهیلات پرداختی نظارت ویژه داشت.

فتاح یادآورشد: نباید  طوری برنامه ریزی کرد که خدایی نکرده برای مددجویان محله فقرا درست شود زیرا حرمت این عزیزان در اولویت کمیته امداد است.

وی خاطرنشان کرد: استقلال اقتصادی و اشتغال مددجویان اصل کار کمیته امداد بوده و نباید در این راه قولهایی که عملی نمی شوند را به مردم بدهیم.

پرویز فتاح با بیان اینکه امسال سهم خوبی از توسعه ملی به کمیته امداد تخصیص داده می شود، افزود: با توجه به پیگیریهای انجام شده 50 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد.

وی با اشاره به دره شهر نیز گفت: علاوه بر پیگیری بحث مسکن شهری مددجویان در دره شهر، اعتبار بیشتری برای رفع مشکل محرومان به کمیته امداد این شهرستان تخصیص داده می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: از نماینده حوزه جنوبی بخاطر مهیا کردن این دیدار در استان تشکر می کنم.

 

پایان پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب