سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32058
|
09:52 - 1397/02/16
نسخه چاپی

گزارش هواشناسی؛

ورود موج جدید بارشی از فردا/ بارش ها تا پایان هفته ادامه دارد

ورود موج جدید بارشی از فردا/ بارش ها تا پایان هفته ادامه دارد
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی سامانه جدید بارشی از فردا(دوشنبه) وارد استان ایلام می شود و بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد.

به گزارشايلام بيدار، در چند روز گذشته و با ورود موج بارشی جدید به آسمان استان شاهد بارش نزولات جوی در بیشتر مناطق استان ایلام بودیم.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه وارد استان ایلام می شود و بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد که این بارش ها بیشتر در مناطق شمالی استان و همراه با رعد و برق و تگرگ همراه خواهد بود.

در همین راستا سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای از انتظار افزایش سرعت باد به بازه نسبتاً شدید تا شدید طی امروز( یکشنبه) خبر داده است که امکان فعال شدن کانون های گرد و خاک در منطقه و شکل گیری و نفوذ آن به سطح استان بویژه نواحی مرزی محتمل است.

در این اطلاعیه آمده است تقویت ناپایداری از اواخر وقت فردا ( دوشنبه )  در سطح استان تا ساعاتی از روز چهارشنبه پیش بینی می شود که با توجه به خاصیت بهاری بودن بارش ها امکان آبگرفتگی معابر،اختالل در تردد،سیالبی شدن مسیلها و خطر صاعقه و ... که الزم است تمهیدات الزم به عمل آید.

گفتنی است بارندگی به طور متناوب تا پایان هفته در استان ماندگار بوده و از عشایر و دامداران درخواست شده است از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

بیشینه دمای هوای فعلی استان 27 کمینه هوا 14 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هوا 60% می باشد.

 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب