سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32056
|
09:05 - 1397/02/16
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

اعتماد به توانمندی داخلی عامل تحقق شعار سال است

اعتماد به توانمندی داخلی عامل تحقق شعار سال است
استاندار ایلام گفت: باید به توانمندی های داخلی اعتماد و با توجه به تولیدکنندگان ایرانی آنها را در مسیر تولید حمایت کنیم تا شعار سال محقق شود.

به گزارشايلام بيدار،قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در جلسه احیای واحدهای تولیدی استان ایلام گفت : سرمایه گذاران همواره از فرایند طولانی رسیدگی به پرونده ها و بروکراسی اداری شکایت دارند.

وی ادامه داد: همه باید زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در استان باشیم نه اینکه با کاغذبازی و طولانی کردن پروسه ریدگی به پرونده ها افراد متقاضی را دلسرد و از ادامه کار پشیمان کنیم.

استاندار ایلام گفت: مشکلات حوزه صنعت کشور باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی یا به حالت راکد درآمده اند یا با ظرفیت اسمی کمتری فعالیت داشته باشند که همین عامل به معضل بیکاری دامن زده است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: دولت تلاش کرده با پرداخت تسهیلات بخشی از مشکلات واحدهای راکد را که دارای سرمایه در گردش نیستند، تامین کند ولی باید موانع اداری نیز برطرف و بانک های عامل نیز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی باید راهکارهای اجرایی را تدوین تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم، در غیر اینصورت با ادامه روند گذشته نتیجه ای بهتر از شرایط کنونی متصور نیست.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید به توانمندی های داخلی اعتماد و با توجه به تولیدکنندگان ایرانی آنها را در مسیر تولید حمایت کنیم در کنار این موضوع نیز تولیدکنندگان باید افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش را در برنامه های خود بیشتر مورد توجه قرار دهند.

 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب